Program diagnostyczny silnika na PC
- 
				Raf
 - Nowicjusz
 - Posty: 11
 - Rejestracja: 21 cze pn, 2004 9:33 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Program diagnostyczny silnika na PC
Poszukuję programu diagnostycznego do silnika 1.9GTI. Takiego który można wgrać na laptopa i podłączyć się do złącza diagnostycznego w samochodzie, tak aby na bieżąco odczytywać parametry pracy silnika i ewentualne błędy. Jeśli ktoś posiada takowy lub coś widział na necie byłbym wdzięczny. Jak coś znajdę to oczywiście dam znać.
			
			
									
						
										
						- 
				Raf
 - Nowicjusz
 - Posty: 11
 - Rejestracja: 21 cze pn, 2004 9:33 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Sprecyzuję swoją odezwę:
programów do diagnostyki silników jest kilka ( Euroscan, Superscan,Vag itd.), są to programy warsztatowe, uniwersalne. Programy te są komercyjne, ale dostępne w internecie.
O możliwości podłączenia np: laptopa z wgranym Euroscanem decyduje interfejs diagnostyczny pomiędzy samochodem a laptopem. Peugeoty 205 gti po 88 roku posiadają złącze umożliwiające połoczenie się z laptopem poprzez odpowiedni interfejs np: OBD1. Na allegro taki interfejs wraz z oprogramowaniem kosztuje 799zł. Jednak wiem z doświadczenia, że wykonanie takiego interfejsu nie jest trudne ( prosty układ elektroniczny ).
Wszystko czego potrzebuję to schemat. (zrobiłem już taki do sierry z 89 roku). Schemat interfejsu może znajdować sie na stronach klubowych 205 GTI w całej europie, najpewniej we Francji.
W tej chwili posiadam program Euroscan, w jego specyfikacji podany jest Peugeot 205 1.0 1.1 1.4 .1.6 i 1.9. Jeśli znajdziemy schemat interfejsu będziemy mogli za darmo diagnozować swoje pugi. (150 zł w ASO)
Jeśli ktoś znajdzie jakiś trop będę wdzięczny i natychmiast podam dostępne informacje.
			
			
									
						
										
						programów do diagnostyki silników jest kilka ( Euroscan, Superscan,Vag itd.), są to programy warsztatowe, uniwersalne. Programy te są komercyjne, ale dostępne w internecie.
O możliwości podłączenia np: laptopa z wgranym Euroscanem decyduje interfejs diagnostyczny pomiędzy samochodem a laptopem. Peugeoty 205 gti po 88 roku posiadają złącze umożliwiające połoczenie się z laptopem poprzez odpowiedni interfejs np: OBD1. Na allegro taki interfejs wraz z oprogramowaniem kosztuje 799zł. Jednak wiem z doświadczenia, że wykonanie takiego interfejsu nie jest trudne ( prosty układ elektroniczny ).
Wszystko czego potrzebuję to schemat. (zrobiłem już taki do sierry z 89 roku). Schemat interfejsu może znajdować sie na stronach klubowych 205 GTI w całej europie, najpewniej we Francji.
W tej chwili posiadam program Euroscan, w jego specyfikacji podany jest Peugeot 205 1.0 1.1 1.4 .1.6 i 1.9. Jeśli znajdziemy schemat interfejsu będziemy mogli za darmo diagnozować swoje pugi. (150 zł w ASO)
Jeśli ktoś znajdzie jakiś trop będę wdzięczny i natychmiast podam dostępne informacje.
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Napisz mi dokładnie czego potrzebujesz pełną nazwę a ja postaram sie załatwić bo mam dostęp do serwisu Peugeot Carimpex w Wawie!
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Piweł ja na Allegro widziałem "mini komputerek" bo nie wiem jak to nazwać do diagnozowania pugów za 60 czy 70 zł. Lampkami pokazuje kody usterek i do tego jest książeczka z kodami. Kiedyś to widziałem. Nie łatwiej czyms takim. Pisze to takze do Raf'a . Ten pokazywał otwarcie przepustnicy,przepływomierz,sonde Lambde i wiele innych. To chyba taniej niz 799zł. 
  Nie wiem tylko czy jeszcze to sprzedaja.
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- zawodowiecleon81
 - Junior
 - Posty: 120
 - Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
 
- 
				putbill
 
[quote="Piweł"]To co sprzedają na Allegro za 70 zł możesz mieć sam za 2,5 (bo tyle kosztuje kawałek dobrego kabla  
 ). Po prostu [b\]zczytać błędy można wykonując taką śmieszną procedurę ze zwieraniem jednego z pinów wtyczki diagnostycznej do masy. 
Moze ktos blizej opisze jak to robić z tym zwieraniem jednego pinu z masą i jak to odczytać
			
			
									
						
										
						Moze ktos blizej opisze jak to robić z tym zwieraniem jednego pinu z masą i jak to odczytać
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
z tym diagnostycznym blyskaniem to nie tak. ja mam rok 93 i jeden koles twierdzil ze sie nie podlacza bo to niby wlasnie blyski kontrolki sie sprawdza a pojechalem do drugiego to pod kompa podlaczyl i elegancko wszystko zczytal itp itd
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
dwa biale sa od nagrzewania, czarny o ile pamietam to wlasnie MASA a sygnal to SZARY !!!! dzis gosc mi sprawdzal
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- JoT_JoT
 - Moderator
 - Posty: 2910
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
 - Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
 - Numer Gadu-gadu: 3288286
 - Lokalizacja: Wrocław
 
e tam ja u siebie sprawdzałem i było wszystko OK nie wspomne że troche maiłem przekałdania instalacji i dalej działa 
 powinna się chyba u was kontrolka od katalizatora świecić ja u siebie mam już to podłączone pod łądna kontrolke od silnika w końcu się zmieniło zegary 
			
			
									
						
							Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
			
						[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
hmm sorki za odkopywanie takiego starego tematu... 
ale czy ktoś znalazł może ten interfejs?? i programa do tego??
jestem ciekaw czy d sią to podpiąć do laptopa i monitorować to w czasie rzeczywistym, tak jak to robią w warsztacie..
			
							ale czy ktoś znalazł może ten interfejs?? i programa do tego??
jestem ciekaw czy d sią to podpiąć do laptopa i monitorować to w czasie rzeczywistym, tak jak to robią w warsztacie..
- Załączniki
 - 
			
		
				
- untitled.JPG (104.53 KiB) Przejrzano 10668 razy
 
 
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]