Czemu taka różnica?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

Super rada kręcić zimny silnik na maxa no no i pisze to mechanik
SILNIKA ZIMNEGO SIE NIE PALUJE A ZARAZ PO ODPALENIU NIE GAZUJE!!!
A KTO TU MÓWI O ŻYŁOWANIU SILNIKA PO ODPALENIU LUDZIE POMYSLCIE TROCHE TYLKO AUTO Z ZIMNYM SPRZEGŁEM SIE LEPIEJ ZRYWA NIŻ Z GORACYM A TO NIE ZNACZY ZE TRZEBA ZARAZ DAWAC W PIZ... PO ODPALENIU WYSTARCZY ZE ZROBICIE TO 10 MIN PO ODPALENIU AUTA A NIE PO GODZINNEJ JEZDZIE PO MIESCIE
invictus

Post autor: invictus »

no dokladnie dlatego mowilem ze chodzi o skrot myslowy :mrgreen:
mowilismy o pol-zimnym

Ale moze masz lipne sprzeglo?? bo u mnie nie ma absolutnie zadnej roznicy w przyspieszeniu ze wzgledu na slizgajace sie sprzeglo

Jak kiedys pojade do szczecina odwiedzic kumpla na morskiej to ci wpadne i sie sam przekonasz 8)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

MI TEŻ SIE NIE SLIZGA W SĘSIE TAK ZEBY TO BYŁO WYCZUWALNE ALE JAK BEDZIESZ TO ZAPRASZAM A TYCH UŁAMEK SEKUND NIE ODCZUWAM NA ZIMNYM CZY NA CIEPŁYM
zen

Post autor: zen »

To jak jest panowie mam sprzegło do wymiany?
Czy zle pierścienie zrobione?
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

tego to nawet najstarsi górale nie wiedza to to by trzeba było obadac zobaczyc co tam piszczy no bo tak wymieniac to sobie mozna a moze to a moze tamto
zen

Post autor: zen »

No to jutro jade do mego mechanika i mówie w czym problem.
Problem w tym ze jak ma sie zabrac za mojego puga to rece rozkłada :)
invictus

Post autor: invictus »

sprzeglo prosta sprawa sprawdzenie

2 gaz w deche i puscic sprzeglo(stojac w miejscu) jak obroty beda powoli spadac a samochod ruszac to jest walniete sprzeglo a jak albo zgasnie albo zacznie zwijac oponki to jest ok

(to test na uslizg sprzegla a nie ogolnie na jego bezuszkodzeniowosc wiec mi sie tu nie czepiac...)
rafi

Post autor: rafi »

blaszka pisze: TO NIE ZNACZY ZE TRZEBA ZARAZ DAWAC W PIZ... PO ODPALENIU WYSTARCZY ZE ZROBICIE TO 10 MIN PO ODPALENIU AUTA A NIE PO GODZINNEJ JEZDZIE PO MIESCIE
Ok z tym że po 10 min silnik nie jest zimny,u mnie ok.90 stopni ,oczywiście olej rozgrzewa się wolniej.Róznica w przyspieszeniu na tak rozgrzanym silniku a po godzinie jazdy wynika raczej z bardzo mocno rozgrzanego dolotu niż ze ślizgającego się sprzęgła.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

można też sprtawdzić tak:

jedziesz sobie jakąś prędkościa, wciaskasz opór peedał gazu i jeśli rosną obroty a prędkość się nie zmienia albo zmienia nieznacznie to ślizga się sprzęgło. To czuć wyraźnie,a jeśli tego nie czujesz to nie sprzęgło!
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
invictus

Post autor: invictus »

ale to juz padniete zupelnie... a jak lekko to tak nie jest
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

zgadzam się!
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
zen

Post autor: zen »

2 gaz w deche i puscic sprzeglo(stojac w miejscu) jak obroty beda powoli spadac a samochod ruszac to jest walniete sprzeglo a jak albo zgasnie albo zacznie zwijac oponki to jest ok

No to oblałem test :( Szarpną 3 razy i powoli ruszył do przodu
invictus

Post autor: invictus »

To sprzeglo jest OK

Moj poprzedni diesl powoli ruszal a obroty powoli spadaly i na tym sprzegle jezdzilem 2 lata i po rozgrzaniu lepiej sie zbieral no ale to byl diesel
zen

Post autor: zen »

To ja już sam nie wiem :? Jutro odstawiam autko do mechanika i niech on wrzystko sprawdzi.
przemekk

Post autor: przemekk »

to nie zadne sprzeglo ani nic takiego,

to tak zwane ssanie w dieslu to jest po prostu przyspieszenie zaplonu w silniku ( przestawia sie na pompie wtryskowej) i wtedy silnik ma wiekszego kopa i zawsze tak bedzie, za kazdym razem jak sobie zaciagniesz te linke to auto bedzie lepiej szlo

niektore maja reczne ( np vw) a inne automatyczne ( fordy)

moj ojciec mial kiedys sierre diesla i jak chcialem zeby auto lepiej szlo to linke troche naciagalem ( ale wtedy silnik ma szybsze obroty i wiecej pali)


druga sprawa

gdy auto ma wyjechany silnik po nagrzaniu dostaje wiekszych przedmuchów i slabiej idzie (i zazwyczaj kopci), jezeli zmieniales pierscienie to powinno byc dobrze

najprostsze rozwiazanie : na mocno nagrzanym silniku wyciagnij bagnet od oleju - jak bedzie dmuchac, chlapac i jakis dymek leciec to znaczy ze cos z tymi pierscieniami ci lipe wcisnal a jak bedzie "cisza" to wszystko jest ok
ODPOWIEDZ