zawieszenie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

zawieszenie

Post autor: IGI »

siemka wiecie moze jak rozpoznac w gti czy mam oryginalne fabryczne zawieszenie czy moze juz ktos zmienial na bardziej miekkie
Awatar użytkownika
misiek22
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 23 sty pt, 2004 11:06 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek22 »

dobre pytanie :idea: mój naprzykład z przodu stoi wysoko, jest twardy ale ten prześwit :roll:
Peugeot 205
1.9GTI
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: deejay »

GTI były twardsze ale nie za niskie :?
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

porównaj oznaczenia na sprężynach.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

a jakie byly oznaczenia na gti? a jakie na zwyklych, moj stoi dosyc nisko ale na zakretach jakos mi tak za miekko.Kumpel ma w astrze ta sportowa zawieche chyba od gsi i u niego jak taczka sie jezdzi
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Jak stoi nisko, to napewno ktoś dłubał przy sprężynach bo oryginał stał wysoko :wink:
Prewdopodobnie "miękkość" którą czujesz to wina amorków...
Albo są seryjne do dużo twardszych spreżyn, albo poprostu zużyte...
Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest twardszy amor do zwykłej spreżyny niż odwrotnie!!!
Wątpie, że ktoś wsadziłby słabsze sprężyny, choć GTI na sprezynach od np. JUNIORA spadłby pewnie ostro na glebe i pewnie by się kiepsko prowadził.....
Nie mam pojęcia jakie mogą być oznaczenia, prawdopodobnie jakieś kolorowe paski. Łatwiej sprawdzić grubośc i ilość zwojów i odległość między zwojami.
A daje sie "rozbujać"?? Astra pewnie przy takiej próbie jest jak "plastelina" :wink:
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
PIT_R
Uzalezniony
Posty: 933
Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
Numer Gadu-gadu: 3914690
Login tlen: infernal_lord_hellboy
Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: PIT_R »

A tak przy okazji. Za ile i gdzie moglbym kupic zestaw, obnizajacy i utwardzajacy cala zawieche. Zprzodu wiadomo ze amorki i sprezyny, a z tylu chcialem dac twardsze amorki i opuscic na belce. Czy z tylu przydalby sie chyba jeszcze stabilizator drugi, bo z tego co slyszalem to w juniorkach jest tylko jeden?
Obrazek
Bylo [url=http://www.pit_r.205.pl]Peugeot 205 1.0 HellStyle[/url]
Jest teraz [url=http://www.pit_r2.205.pl]Peugeot 306 1.6 90 KM[/url]
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

powiem tylko że koło 1500zł tak najtaniej!
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
invictus

Post autor: invictus »

Najtaniej to bedzie zaspawac wachacze :mrgreen: za friko
A nad samym utwardzaniem z tylu to sie zastanow bo na naszych drogach to samochod gorzej sie trzyma bo podskakuje, ja co chwila to boki lapie :P
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Tylko patrzcie uważnie do jakiego silnika zawieszenie jest przeznaczone.
Przekonałem się sam jak wsadziłem do diesela kolumny kpl. weiteca -80 przeznaczone do TU...
Przy TU sprawował sie świetnie, a XU tak go obciążył, że osiadł praktycznie na poduszkach :wink: pracował zaledwie jakieś 0,5 cm :!: koła delikatnie chowały sie w nadkolach a prześwit auta wynosił 7,5 cm :!: zamim się zorientowałem, że to nie pracuje, dodałem podkładki-dystanse w kielichy po 1cm i o dziwo dało się jeździć ale tylko po gładkim asfalcie :D na nierównościach był koszmar :? mało tego jakieś dziwne odgłosy zaczęła wydawać prawa półoś/wew.przegub - pracował teraz przecież w mocnym ugięciu! - okazało się że na 99% to wychodząca z niego ukosem półos zahaczała o jego obudowę :!: tak była już wygieta :!: mogło mi rozłupać przegub :!:
Nie obniżajcie aż tak swoich pugów :wink:
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

panowie a ile zwoji maja sprezyny w gti a ile w innych modelach?
ODPOWIEDZ