Zbyt duże spalanie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
majpio

Post autor: majpio »

kaktuś mam silnik 1,4 a obroty owszem dość mocno falują od 1000 do 2000 na jałowym ,a ponadto zauważyłem że ssanie dość długo chodzi przy zimnym motorze
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze: W GTI sprawca falujacych obrotow moze byc zawor dodatkowego powietrza - znajduje sie pod aparatem zaplonowym... dosc ciezko do niego jest sie dostac, ja musialem przeplywomierz wyjmowac.

Eee tam zaraz ciezko...bym moment ze przeplywomierz demontowalem kilka razy dziennie - to jak sie bawilem z wyprzedzeniem zaplonu :)
2-3 minuty :)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
niuszka

Post autor: niuszka »

majpio pisze:czyli mam rozumieć że pływające oborty nie są raczej spowodowane uszkodzoną sondą lambda
wiesz co ja ostatnio ustawiałem falujące obroty u mechaniora, bo u mnie oscylowały na wolnych od 900 do 1300-non stop, i co ci powiem koleś się bujał z różnymi przyrządami ok 2,5h a to dobry i solidny warsztat-ale w końcu mu się udało!! Ustawił optymalne parametry pracy przepływościomierza, zmniejszył zawartość CO i tam cosik jeszcze wymajstrował, ale efekcik jest -obrociki w porządeczku, spalanie spadło o 1-1,5l i ogółnie autko lepiej chodzi-nawet tanio wyszło :twisted: :twisted: :twisted:
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Piweł pisze:
U winkla na pewno nie bedzie to wina sondy lambda!!
No rzeczywiście bo jej po prostu nie ma u Winkla :lol: :wink:
heh, no raczej jest :)
ODPOWIEDZ