Zbyt duże spalanie
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kaktus pisze: W GTI sprawca falujacych obrotow moze byc zawor dodatkowego powietrza - znajduje sie pod aparatem zaplonowym... dosc ciezko do niego jest sie dostac, ja musialem przeplywomierz wyjmowac.
Eee tam zaraz ciezko...bym moment ze przeplywomierz demontowalem kilka razy dziennie - to jak sie bawilem z wyprzedzeniem zaplonu
2-3 minuty
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
wiesz co ja ostatnio ustawiałem falujące obroty u mechaniora, bo u mnie oscylowały na wolnych od 900 do 1300-non stop, i co ci powiem koleś się bujał z różnymi przyrządami ok 2,5h a to dobry i solidny warsztat-ale w końcu mu się udało!! Ustawił optymalne parametry pracy przepływościomierza, zmniejszył zawartość CO i tam cosik jeszcze wymajstrował, ale efekcik jest -obrociki w porządeczku, spalanie spadło o 1-1,5l i ogółnie autko lepiej chodzi-nawet tanio wyszłomajpio pisze:czyli mam rozumieć że pływające oborty nie są raczej spowodowane uszkodzoną sondą lambda