SERWO

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

SERWO

Post autor: tomek »

Czy wsadzenie serwa z GTI (ma wiekszą srednicę) wpłynie bezpośrednio na polepszenie hamulców?? A moze też pompy były inne?? A może coś np. od 405?
Chciałem najpierw zrobic porządek z tym co jest, bo przecież powinno wystarczyć no nie? :wink: .....niestety.....
Robiłem juz niemalże wszystko, a hamulce takie sobie.... Pedał nie jest miekki, ale jakiś taki niekonkretny...
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

serwa moga byc takie same ale tez nie musza róznice były w srednicy otworu w który wchodzi pompa hamulcowa a to zzależało od rocznika i miesiaca wyprodukowania auta i czy miały abs czy nie itp

wymien płyn tylko nowym przeczysc czyli wypompuj stary, dobrze odpowietrz układ,wyczysc samoregulacje w szczekach nasmaruj prowadnice w zaciskach
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

Myslę że większa (mocniejsza) pompa, np od 405-605 powinna poprawić siłę hamowania! Nie wiem jak to jest z serwem :)
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

Myslę że większa (mocniejsza) pompa, np od 405-605 powinna poprawić siłę hamowania!
nic to nie da czy wieksza czy nie to nie o to chodzi ze im większa tym lepsze hamulce
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Robiłem już wszystko co opisujesz... nowy płyn, nowe przewody elestyczne, nowe tarcze i klocki, bębny i szczęki, samoregulacja cyka, podmieniałem nawet pompe i serwo na inne i ciągle to samo pedał jakiś taki "niekonkretny" nie wiem jak inaczej to nazwać... Pomijajac działanie serwa, pedał powinien stawiać pewny twardy opór, a u mnie jest taki jakiś gumowy....
wolałbym dojśc do ładu najpierw z serią ale będzie wkótce mocniejszy silnik więc może odrazu warto zrobić coś ponad.
Serwo z GTI ma wiekszą średnicę, więc przy tym samym podciśnieniu powinno pomagać wieksza siłą... póki co i tak nic z tego, bo problem raczej tkwi w hydraulice, ale prędzej czy później ta bedzie ok wiec może warto??
Pompy mają różne średnice tłoczków ale nie znam danych...wkońcu te wieksze modele musza mocniej hamować.....
Pytanie tylko czy wogóle jest sens podnosić ciśnienie w układzie z seryjną resztą? może to już nic nie da, bo ograniczeniem jest zacisk-klocek-tarcza a ciśnienia i tak wystarcza??
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
invictus

Post autor: invictus »

Powiem ci ze mialem 1.9d oryginal i hamowal bardzo konkretnie... i pedal wcale nie byl gumowy, moze masz lipnie plecione przewody gumowe i pecznieja??
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Nie wątpie, że tak powinno być :wink:
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
powerhorse

Post autor: powerhorse »

przypadkiem przekonalem sie ze serwo w mojej furze raczej dziala!!
hamowanie na wylaczonym silniku to jest koszmar!!
Myslalem ze mam twardy pedal ale jak zobaczylem jak hamuje na wylaczonym silniu to teraz mysle ze moj pedal wchodzi jak w maslo :) hehe
chociaz z porownaniu z innym samochodami wciaz jest wedlug mnie twardy :/
ODPOWIEDZ