Odpalanie na przycisk (glownie do Kaktusa)
Odpalanie na przycisk (glownie do Kaktusa)
Chodzi mi o to, ze mam problemy z odpalaniem czasem bo na kablach mam za duze straty i nie zawsze chce mi krecic rozrusznikiem( a na krotko chodzi) wiec nie bede sie bawil tylko zrobie odpalanie na przycisk.
Wiem ze najpierw krecisz rozrusznikiem, nastepnie zaplon i znow rozrusznik.
Stad moje pytanie:
Jakie to daje korzysci?? chodzi o to rzeby przed odpaleniem doplynal olej itp??
Poza tym ile czasu najpierw krecisz tym rozrusznikiem?? Bo tak na moja glowe to kolo 2s...
Wiem ze najpierw krecisz rozrusznikiem, nastepnie zaplon i znow rozrusznik.
Stad moje pytanie:
Jakie to daje korzysci?? chodzi o to rzeby przed odpaleniem doplynal olej itp??
Poza tym ile czasu najpierw krecisz tym rozrusznikiem?? Bo tak na moja glowe to kolo 2s...
Ja wiem jak to zrobic... tylko chodzi mi o to ze Kaktus(z tego co pamietam) odpala tak:
1. Rozrusznik(przyciskiem i dokladnie jak dlugo rzeby cos dalo- to pierwsze pytanie ja mysle ze kolo 2s)
2. Zaplon
3. Rozrusznik na zaloczonym zaplonie.
Co daje taki system dokladnie bo co ja mysle to juz na poczatku napisalem
1. Rozrusznik(przyciskiem i dokladnie jak dlugo rzeby cos dalo- to pierwsze pytanie ja mysle ze kolo 2s)
2. Zaplon
3. Rozrusznik na zaloczonym zaplonie.
Co daje taki system dokladnie bo co ja mysle to juz na poczatku napisalem
Ale przecież przycisk Ci nie pomoże.
Rozrusznik i tak jest podłączony najkrócej jak się da!! i to max grubymi przewodami!!
Do stacyjki dochodzi tylko przewód od elektromagnesu jest tam też kilka amp. ale nie ma wpływu na siłę kręcenia.
Problem słabego kręcenia leży gdzie indziej i przycisk tu nic nie zmieni.
Opisz objawy. Co znaczy, że na krótko kręci? jak na "krótko"?
Rozrusznik i tak jest podłączony najkrócej jak się da!! i to max grubymi przewodami!!
Do stacyjki dochodzi tylko przewód od elektromagnesu jest tam też kilka amp. ale nie ma wpływu na siłę kręcenia.
Problem słabego kręcenia leży gdzie indziej i przycisk tu nic nie zmieni.
Opisz objawy. Co znaczy, że na krótko kręci? jak na "krótko"?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Też kiedyś myślałem czy tem rozruch bez zapłonu jest potrzebny.... wkońcu i tak zawsze zakręci te kilka razy zanim odpali....
Jeśli chcesz przycisk to ok,
a jeśli chcesz żeby poprostu działało bez zbędnego grzebania to wstaw przy rozruszniku przekaźnik który będzie włączał elektromagnes prądem odrazu z aku.
Przekaźnik bedzie się włączał ze stacyjki npewno!!!!
Jeśli chcesz przycisk to ok,
a jeśli chcesz żeby poprostu działało bez zbędnego grzebania to wstaw przy rozruszniku przekaźnik który będzie włączał elektromagnes prądem odrazu z aku.
Przekaźnik bedzie się włączał ze stacyjki npewno!!!!
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hi!
Mam na guzik rozrusznik z paru powodow:
1) Jak silnik jest zimny, to zamiast go pilowac na sucho (a nieraz moj samochod stoi tydzien nie odpalany), najpierw wlaczam zaplon na 1 pozycje, i krece rozrusznikiem az zgasnie kontrolka cisnienia oleju. Pozniej daje na 2 pozycje, dotykam guzika i silnik odpala.
2) Ta metoda jest mniej "awaryjna" bo stacyjka jak padnie, to bede musial na rajdzie odpalac auto na pych, a jak padnie guzik to sie go na serwisie wymieni, a jak sie wymienic nie bedzie dalo, to guziczek chwila moment mozna wykrecic i palic na kable.
Podobnie jest z zaplonem na przelacznik, ale wtedy niemialbym juz zadnego zabezpieczenia przed kradzieza, wiec narazie sie waham czy tak zrobic.
Nie raz juz byla sytuacja ze sie kluczyk zlamal, badz zaloga zapomniala kluczy z hotelu, a auto jest w Parc Ferme i przez spoznienie zostaje sie wyjluczonym.
Mam na guzik rozrusznik z paru powodow:
1) Jak silnik jest zimny, to zamiast go pilowac na sucho (a nieraz moj samochod stoi tydzien nie odpalany), najpierw wlaczam zaplon na 1 pozycje, i krece rozrusznikiem az zgasnie kontrolka cisnienia oleju. Pozniej daje na 2 pozycje, dotykam guzika i silnik odpala.
2) Ta metoda jest mniej "awaryjna" bo stacyjka jak padnie, to bede musial na rajdzie odpalac auto na pych, a jak padnie guzik to sie go na serwisie wymieni, a jak sie wymienic nie bedzie dalo, to guziczek chwila moment mozna wykrecic i palic na kable.
Podobnie jest z zaplonem na przelacznik, ale wtedy niemialbym juz zadnego zabezpieczenia przed kradzieza, wiec narazie sie waham czy tak zrobic.
Nie raz juz byla sytuacja ze sie kluczyk zlamal, badz zaloga zapomniala kluczy z hotelu, a auto jest w Parc Ferme i przez spoznienie zostaje sie wyjluczonym.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora