Odpalanie na przycisk (glownie do Kaktusa)
Dzieki, tez myslalem o zaplonie na przelacznik, a jest jeszcze blokada kierownicy...
tylko ze to absolutnie nie jest dobre zabezpieczenie, a nie jest mi to potrzebne. W naszym kraju to lepiej nie rob zaplonu na przelacznik. Ale jak juz sie bedziesz decydowal to np w 106 czy 405 byly te immobiliser'y na kod wklepywany recznie, a jak silnik by zgasl to o ile nie odetniesz napiecia podawanego na immobiliser(jak jest podlaczony do zaplonu- czyli de facto nie wylaczysz przelacznika) to nie "zapomni" kodu i bedzie mozna od razu palic bez utraty cennych sekund na ew rajdzie.
Dzienks
tylko ze to absolutnie nie jest dobre zabezpieczenie, a nie jest mi to potrzebne. W naszym kraju to lepiej nie rob zaplonu na przelacznik. Ale jak juz sie bedziesz decydowal to np w 106 czy 405 byly te immobiliser'y na kod wklepywany recznie, a jak silnik by zgasl to o ile nie odetniesz napiecia podawanego na immobiliser(jak jest podlaczony do zaplonu- czyli de facto nie wylaczysz przelacznika) to nie "zapomni" kodu i bedzie mozna od razu palic bez utraty cennych sekund na ew rajdzie.
Dzienks
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Noo... i wlasnie z tego powodu moj kumpel nie skonczyl Rajdu Festiwalowego w 2002 - bo taki Imobiliser mial w Saxo VTS ... po rajdzie od razu go wywalili.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zgaslo auto i cisza... nic sie nie dalo zrobic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
mi to elektryk robil - ja nie wnikalem
Ale poprostu od guzika idzie kabalek jeden do masy a drugi do automatu na rozruszniku.
Zrobilem tak, gdy szlak trafil mi stacyjke.
Ale poprostu od guzika idzie kabalek jeden do masy a drugi do automatu na rozruszniku.
Zrobilem tak, gdy szlak trafil mi stacyjke.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- PIT_R
- Uzalezniony
- Posty: 933
- Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
- Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
- Numer Gadu-gadu: 3914690
- Login tlen: infernal_lord_hellboy
- Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
- Kontakt:
Oki, dzieki, chyba cos takiego tez sobie zrobie i przycisk bym wstawil obok wlacznika awaryjnych, tylko musialbym dorwac ten plastik, na wieksza ilosc przyciskow i jakis przycisk, nalepiej od awaryjnych, bo ma czerwony, ten plastik. No oczywiscie trzeba taki przycisk przerobic zeby stykowo dzialal, a nie blokowal sie na opcji wlaczony i wylaczony.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to najwidoczniej bierze + z aku i daje go na automat.
Tak jak mowilem, nie wiem jak to dokladnie jest zrobione, mam zajebistego elektryka i on jest od tego.
Ja mu na rece nie patrze.
Tak jak mowilem, nie wiem jak to dokladnie jest zrobione, mam zajebistego elektryka i on jest od tego.
Ja mu na rece nie patrze.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Piotrek205GTI
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 24 maja wt, 2005 10:47 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
A mam pytanko - jak to dokladnie jest z tym zaplonem na przelacznik i z rozrusznikiem na guzik? Jak to zainstalowac dokladnie? i czy wtedy bedzie mozna palic albo ze stacyjki kluczykiem albo poprzez wcisniecie przycisku? beda dwie opcje? Pozdro
<<<POZDRO>>>
http://www.piotrek.205.pl
http://www.piotrekfotki.glt.pl
http://www.piotrekfotki2.glt.pl
>>>POZDRO<<<
http://www.piotrek.205.pl
http://www.piotrekfotki.glt.pl
http://www.piotrekfotki2.glt.pl
>>>POZDRO<<<