Odpalanie na przycisk (glownie do Kaktusa)

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
invictus

Post autor: invictus »

Dzieki, tez myslalem o zaplonie na przelacznik, a jest jeszcze blokada kierownicy...
tylko ze to absolutnie nie jest dobre zabezpieczenie, a nie jest mi to potrzebne. W naszym kraju to lepiej nie rob zaplonu na przelacznik. Ale jak juz sie bedziesz decydowal to np w 106 czy 405 byly te immobiliser'y na kod wklepywany recznie, a jak silnik by zgasl to o ile nie odetniesz napiecia podawanego na immobiliser(jak jest podlaczony do zaplonu- czyli de facto nie wylaczysz przelacznika) to nie "zapomni" kodu i bedzie mozna od razu palic bez utraty cennych sekund na ew rajdzie.
Dzienks :)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Noo... i wlasnie z tego powodu moj kumpel nie skonczyl Rajdu Festiwalowego w 2002 - bo taki Imobiliser mial w Saxo VTS ... po rajdzie od razu go wywalili.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

A co sie stalo?? odcial mu i nie chcial sie zalaczyc spowrotem??
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zgaslo auto i cisza... nic sie nie dalo zrobic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

Ale pech...
Ale bym sie wq**** w takiej sytuacji... jakby byl immobiliser dobrze podlaczony to nic by sie nie stalo, chyba ze cos by sie zrypalo samo w sobie... Ale nad tym zapanowac sie nie da a dodatkowa czesc zwieksza ryzyko awarii...
Ogolnie lipa tak zle inaczej tez niedobrze... :?
Awatar użytkownika
PIT_R
Uzalezniony
Posty: 933
Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
Numer Gadu-gadu: 3914690
Login tlen: infernal_lord_hellboy
Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: PIT_R »

Kaktus to jakbys mogl mi powiedziec jak masz dokladnie i do czego podlaczony ten przycisk do uruchamiania silnika ??
Obrazek
Bylo [url=http://www.pit_r.205.pl]Peugeot 205 1.0 HellStyle[/url]
Jest teraz [url=http://www.pit_r2.205.pl]Peugeot 306 1.6 90 KM[/url]
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

mi to elektryk robil - ja nie wnikalem :D

Ale poprostu od guzika idzie kabalek jeden do masy a drugi do automatu na rozruszniku.

Zrobilem tak, gdy szlak trafil mi stacyjke.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

?? Ze co?? przeciez na wlaczniku elektromagnetycznym powinien byc podawany + wiec
Guzik powinien brac + z aku i podawac go na wlacznik elektromagnetyczny...

Jestes pewnien ze wlacznik jest podlaczony do masy??
Awatar użytkownika
PIT_R
Uzalezniony
Posty: 933
Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
Numer Gadu-gadu: 3914690
Login tlen: infernal_lord_hellboy
Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: PIT_R »

Oki, dzieki, chyba cos takiego tez sobie zrobie i przycisk bym wstawil obok wlacznika awaryjnych, tylko musialbym dorwac ten plastik, na wieksza ilosc przyciskow i jakis przycisk, nalepiej od awaryjnych, bo ma czerwony, ten plastik. No oczywiscie trzeba taki przycisk przerobic zeby stykowo dzialal, a nie blokowal sie na opcji wlaczony i wylaczony.
Obrazek
Bylo [url=http://www.pit_r.205.pl]Peugeot 205 1.0 HellStyle[/url]
Jest teraz [url=http://www.pit_r2.205.pl]Peugeot 306 1.6 90 KM[/url]
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No to najwidoczniej bierze + z aku i daje go na automat.

Tak jak mowilem, nie wiem jak to dokladnie jest zrobione, mam zajebistego elektryka i on jest od tego.

Ja mu na rece nie patrze.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

Spox ja zrobie po swojemu 8)
Kup sobie w elektrycznym taki przycisk i nic nie przerabiaj bo jak sie zatnie.. :P
Awatar użytkownika
Piotrek205GTI
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 24 maja wt, 2005 10:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Piotrek205GTI »

A mam pytanko - jak to dokladnie jest z tym zaplonem na przelacznik i z rozrusznikiem na guzik? Jak to zainstalowac dokladnie? i czy wtedy bedzie mozna palic albo ze stacyjki kluczykiem albo poprzez wcisniecie przycisku? beda dwie opcje? Pozdro
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Robisz jak Ci się tylko podoba :wink:
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
ODPOWIEDZ