Jak powinny wygladac wspawane grodzie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

no to juz wiesz dlaczego ci sie silnik grzeje?

Radiatory nic tu nie pomoga.

Jak juz dojdziesz do ladu z silnikiem, ze nie bedzie sie olej dostawal do plynu, to zalej silnik Petrygo i bedzie git.

A dlaczego Petrygo a nie woda?

Woda gotuje sie w 100stopniach a Petrygo w 130
Woda ma mniejsza gestosc od Petrygo, wiec gorzej odprowadza cieplo.
Woda nie smaruje pompy wodnej.

Mysle ze 3 argumenty wystarcza.

A tego Minerala to jakiej firmy lejesz?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

ee takiego co to go nie polecacie... Castrola, dziewczyna kupowała..... :lol:

no jak się dowiesz o tego leżaka to pogadamy:)
mój jest naprawde w dobrym stanie.... tylko ten pieprzony przeciek.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

Kaktus, a czy petrygo nie rozszczelnia układu chłodzenia, tzn. na końcach węży itp ?
stosowałem kiedyś borygo alu i był koszmar :(
kumpel lał petrygo i miał podobne objawy...
słyszalem, że dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie koncentratu jakiegoś firmowego np. shell
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja nie mam zadnych problemow!

Widocznie musiales miec stare bardzo weze. Ja od zawsze jezdze na petrygo i sprawdza sie wysmienicie!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

no to spoker, dzięki za radę :wink:
invictus

Post autor: invictus »

No to jest ta chlodnic co mowielm wczesniej ze zamieszcze sorry ze dopiero teraz i za jakosc - no ale telefon...
Załączniki
chlodnic.jpg
chlodnic.jpg (39.36 KiB) Przejrzano 2850 razy
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Hmm sama puszka jest podobna do tych montowanych na bloku tyle że dochodzą przewody olejowe....
W którym miejscu w obieg wody jest podłączona?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
invictus

Post autor: invictus »

Na dole zdjecia sa przewody olejowe a te z lewej sa z plynem chlodniczym
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Wszystko jasne :wink:
Wiem, mam taką montowaną na blok (więc przewody olej. odpadają)
i muszę włączyć ją w obieg wody i zastanawiam sie gdzie najlepiej....
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
invictus

Post autor: invictus »

Masz taka??
Ja nie mialem wczesniej :( w poprzednim sprzecie...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Oj ktos chce chyba silnik zatrzec :D

Wymien ten filtr na Purfluxa!

Mam kumpla co pracowal w ASO Citroen'a i remontowal chyba z 10 silnikow, ktore sie zatarly na dole - wszystkie mialy wkrecone Filtrony.

Podobno jest roznica w jakims tam zaworku ktory jest w filtrze.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

Powaznie??

Musze sie dowiedziec dokladnie co i jak

Ale powiem ci ze wczesniej jezdzilem dieslem na takim filtronie i po 10 tys naprawde ostrego meczenia samochodu (czyli prawie caly czas deska i obroty blisko max) to jak spuszczalem olej to wogole nie byl wodowaty i nawet dosc czysty...

Ale popytam bo ryzykowac nie warto...
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

rózne są zdania - fakt, od zawsze używam filtrów oleju MANN - a
ODPOWIEDZ