Od kilku dni podczas jazdy zapala mi sie ta kontrolka
i silnik mi gasnie. Potem przez minute nie moge go uruchomic. Czasami dzieje sie to co 2 minuty - nie moge normalnie przejechac przez miasto. Dzisiaj w ciagu godziny zgasł mi 20 razy.
Co moze byc tego powodem i jak usunąc ta usterke??
Bo to jest komp ale komp np widzie bledy lambdy... tylko ze watpie by to lambda byla raczej baaardzo malo prawdopodobne
Ja bym stawial na przeplywomierz albo czujnik polozenia przepustnicy
miałęm taka usterka- był to modół od zapłonu - silnik na zimo jechał jak sie zagrzał modół to gasło auto i po chwili odpalało i znowu kawałęczek Było to w silniku 1.4 TU3M
I mi sie wydaje ze to elektronika jakas.
Gdyby byl problem z sondą lub jakims innym czujnikiem to bylaby jakas inna kontrolka. Ludzie ktorzy projektuja takie rzeczy robia to tak zeby bylo jak najbarsziej intuicyjnie (przynajmiej sie staraja )
Ostatnio zmieniony 19 cze ndz, 2005 9:05 am przez Ninja, łącznie zmieniany 1 raz.
Adi205 pisze:miałęm taka usterka- był to modół od zapłonu - silnik na zimo jechał jak sie zagrzał modół to gasło auto i po chwili odpalało i znowu kawałęczek Było to w silniku 1.4 TU3M
Ile kosztuje taka naprawa, gdyby to była wina modułu?
Kontrolka oznacza jakieś problemy które sygnalizuje komp może to być różna przyczyna najprościej jest sprawdzić wyjściem diagnostycznym czego dokładnie dotyczy ta usterka. Może to być nie domaganie wtrysku coś zabrudzone sonda lambda i jeszcze parę innych kontrolka ta sygnalizuje problem a sprawdza się wyjściem diagnozstycznym można to zrobić samemu gdizęs nawet na stronie wklejałem kiedyś fotke z ksiażki etzloda jak to zrobić pozdro
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
JoT_JoT pisze:Kontrolka oznacza jakieś problemy które sygnalizuje komp może to być różna przyczyna najprościej jest sprawdzić wyjściem diagnostycznym czego dokładnie dotyczy ta usterka. Może to być nie domaganie wtrysku coś zabrudzone sonda lambda i jeszcze parę innych kontrolka ta sygnalizuje problem a sprawdza się wyjściem diagnozstycznym można to zrobić samemu gdizęs nawet na stronie wklejałem kiedyś fotke z ksiażki etzloda jak to zrobić pozdro
Po pierwszym dniu usuwania usterki okazalo sie ze jedna swieca jest peknieta. Poprzedni własciciel przy wkrecaniu swiecy złamal ją (musial byc bardzo inteligentny ) Ale silnik nadal gasnie. Jutro sprobuje wymienic silniczek krokowy.
wg mnie najlepiej podlacz go do komputera by ewentualnie wykluczyc elektronike itp. podobno komputer przy powaznej usterce potrafi odciac paliwo. p.s. bez sondy tez mozna jechac
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.