Ukręciłem śrube i co teraz

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Konserwa

Ukręciłem śrube i co teraz

Post autor: Konserwa »

KOmbinowąłem niedawno bo mi padł potencjometr przepustnicy przy okazji jak odkeciłem wtrysk , mam jednobunktowy 1,4 bosch, to uszcelka była wyżarta miedzy kolektorem a uszcelką. Dorobiłem nową i jak zacżąłem dokręcać wtrysk do kolektora to sie za bardzo przyłożyłem i ukręciłem jedną srube, tak że ujebałą się równiótko na wysokości kolektora. Kto wie jak ją teraz wyjac z tamtad bo mam przykecony wtrysk na 3 śruby. W dodatku jak sie jedno naprawiło to drugie kurna szwankuje, jak sie silnik nagrzej eto ma problemy z odpaleniem, czyzby w dodatku jebnał moduł zapłonowy jak mówiliście w postach o odpalaniu na ciepłym? Kurna ciagle sie cos zjebie.
invictus

Post autor: invictus »

sa takie wiertla co sie "wgryzaja i wiercisz nimi w druga strone az take zabki zlapia srube, a pozniej ona sama sie wykreca

Chyba ze chcesz ja rozwiercac i wydlubywac
Ferguss

Post autor: Ferguss »

invictus pisze:sa takie wiertla co sie "wgryzaja i wiercisz nimi w druga strone az take zabki zlapia srube, a pozniej ona sama sie wykreca
to nejlepsza metoda - sam kiedyś tak robiłem :)
Konserwa

Post autor: Konserwa »

dobra a gdzie sie takie wiertłą kupuje czy normalnie w leroju czy jakies to super specjalistyczne jest, i jak wyglada czym sie charakteryzuje w porównaniu do zwykłego wiertła?
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

druga metoda jest podobna ..... rozwiercasz normalnie srube (wiertlo gdzies polowa grubosci sruby) i wkladasz w to specjalny "gwintownik" ktory podczas krecenia w lewo (by wykrecic srube) coraz mocniej sie blokuje w tym otworze i wtedy sie sruba wykreci.

p.s. gdzie kupic - sklepy rzemieslnicze lub tez popytaj w lepszych warsztatach samoch. sami moze to maja albo powiedza gdzie kupic - nawet bym pytal w sklepach motoryzacyjnych
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

tylko sobie tam syfu nie napchaj bo bedzie problem,najlepiej jedz do warsztatu i niech to zrobia,przecież to groszowa sprawa!
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
perunvit
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 13 lut ndz, 2005 12:50 pm
Posiadany PUG: Obecnie brak. Puscilem za godziwa cene 205 LOOK, ktory u kupca zdetronizowal jako 1 auto Golfa IV;]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Colchester(UK) / Torun

Post autor: perunvit »

Tak jak Sebek radzi. Lepiej do warsztatu. Czy kupisz wiertło, czy zapłacisz za robocizne, dużej różnicy być nie powinno
Adin, dwa, tri, cityry, piat... 205
ODPOWIEDZ