słabe hamulce

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

To widocznie serwo się wtedy uszczelnia i odcina lewizne :wink:
chyba ze to wogóle nie problem tego podciśnienia, a poprostu poboru prądu przez światła stopu...
Często można to spotkać i daje sie to wyczuc na wolnych obr. , szczególnie jak są trochę za wolne.... ale to jest baaardzo mały spadek.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
invictus

Post autor: invictus »

fakt
gdyby to byl diesel to jescze bym to zrozumiel ale w benzynie spadaja obroty??

Ale w sumie to nic dziwnego bo jak jade sobie powiedzmy na 3 tys RPM to jak zaczne hamowac tez obroty spadaja :wink:

ALe tak powaznie to moze podcisnienie w serwie staje sie wieksze niz w dolocie i wyciaga z niego powietrze?? tylko jak to mozliwe!!
Awatar użytkownika
camel
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Polska

Post autor: camel »

podcisnienie masz podlaczone rowniez do puszki przy aparacie zaplonowym - jesli to jest gaznik. Tu moze byc problem, bo jak serwo nieszczelne to podcisnienie ucieka z calego ukladu, w tym z podcisnieniowego regulatora zaplonu co moze spowodowac uczucie spadku obrotow.
Awatar użytkownika
aroslaw
Junior
Posty: 439
Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: aroslaw »

to ja sie tez przylacze o hamulcach :)

jade sobie, wciskam hamulec i wystepuje takie pukniecie (raz). co to moze byc ??
(wydaje mi sie ze to w tylnych kolach) .
Peugeot 205 Style

http://www.aroslaw.205.pl
ODPOWIEDZ