Problemy z TU 1,1i

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Problemy z TU 1,1i

Post autor: tomek »

Potrzebuje troche wsparcia popartego doświadczeniem :wink:
Nigdy jeszcze nic przy tym modelu nie dłubałem i chciałbym się przygotować do jakieś myki/sztuczki i najczęstsze usterki...

Auto niezbyt chętnie chce jechac na benzynie.... Na gazie wszystko gra.
Jednego dnia jest ok i śmiga, ale cześciej bywa, że sie strasznie dławi i praktycznie bardzo cięzko jechać.... wolne obroty są ok

Stawiam na uklad paliwowy, wtedy czesto też zaświeca sie kontrolka temp. katalizatora (jakby od zbyt ubogiej mieszanki)

Na co warto zwrócić uwagę w pierwszej kolejności?? co lubi padać??

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Mi ostatnio padłą pompa paliwa autko faktycznei mozę się dłąwić i gasnąć no i jest to cześty problem przy gazie i wtrysku gdyż ludzie zapominają trzymać rezerwy która by pozwalała na to że pompka nie chodzi na sucho i się przepala posluchaj czy chodzi pomka jak przekręcasz kluczyk jeżeli tak to nei koniecznie wszystko jest oK wtedy trzeba jeszce sprawdzić czy chodzi wtedy gdy silnik nei chce chdozić ogólnie sprawdził bym najpierw to potem hmm przy gazie czasem zdarzy sie że autku może brakować powietrz jak ktoś to źle zrobi
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Jak wspomiałem wcześniej ta usterka potrafi sama odpuścić więc odpadają sprawy powietrza.
Auto nie gaśnie, wolne obroty są ok

Rezerwa paliwa niby zawsze była ale z tymi popmami różnie bywa-sprawdze to napewno profilaktycznie...
Kiedy powinna pracować? przy włączonym samym zapłonie też? czy dopiero po rozruchu?
Od czego zależy skład mieszanki przy tym silniku? lambda, temperetura, położenie przepustnicy, jest tam cos jeszcze?
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

U mnie działa już po przekęceniu kluczyka w pozycje numer 2 chociaz zdarzają sie i takie przypadki że razem z rozruchem chociaż u mnie najpierw musi nabrać tej bajurki żeby odpalił.

Co do działania to też bywało róznie raz działało raz nie jak postało to niby ok a potem z nowu nic.

Skłąd mieszanki tak jak piszesz nie paietam żeby był ocoś wiecej lambca temperatura powietrza przepustnica. Ogólnie czujniki też mozna po sprawdzać od temp bo jak są wadliwe to też moze być róznie
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

ja stawiam na sonde lambde..... ja jak mialem walnieta lambde to ta kontrolka sie zapalala. a chyba gaz podaje cos innego jak komputer- dlatego wtedy sie nie swieci. tak wiec ja stawiam na 80% lambde - sprawdzenie 15zl u mnie brali
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
ODPOWIEDZ