czy normalnym jest by górną część sprężyny w mcphersonie można ręką obrócić około o 1 cm ?? tak samo jest z obu stron. czy to poprostu u góry pracuje na jakimś łożysku
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Samej sprezyny nie obrocisz... jak lapiesz za sprezyne to obraca sie caly McPerson... na samej gorze masz lozyska po to zeby cala kolumna sie mogla obracac... No chyba ze masz kombinowana sprezyne (czyt. ucinana) to wtedy kto wie Przynajmniej ja czegos takiego nie widizalem jeszcze
nie jest cięta. dol sprężyny jest jakby na sztywno ... a gorną część mogę trochę skręcić w lewo / prawo
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Witam,
Jak takie łożyska przesmarowac i czym???
Trzeba sciagac całego mcpersa i rozpinac wszystko czy jest jakis myk na tooo...
U mnie z jednej strony lozysko chyba wogóle nie pracuje a jesli tak to bardzo cienkoooo...
Pieraś byc może masz tak wypracowaną sprężynę ,że już nie wraca do fabrycznej pozycji,też tak miałem i sprężyny wywaliłem na złom,po prostu sprężyna robi się krótsza niż skok tłoka w amortyzatorze-generalnie shrot.
eee po co go straszysz... jak się nic na nierównościach nie dzieje (stuki - puki) to jest raczej ok, u mnie faktycznie sprężyna była wypracowana, ale fura stała nierówno, różnica pod obciążeniem fury na 7 cm
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]