Ecotek cb-26p (kolejny "magnetyzer"?)
Ecotek cb-26p (kolejny "magnetyzer"?)
witam
Czy slyszeliscie cos o "cudownym" zaworku ktory nazywa sie Ecotek cb-26p? Ponoc poprawia reakcje na gaz, zmniejsza spalanie itd. znalazlem strone producenta tutaj http://www.ecotekplc.com/cb-26p.htm sa recenzje z wielu pism moto. W polsce chyba sie nie da kupic, ale mozna zawsze sprowadzic np od angoli (koszt kolo 35 funtow). Ktos cos wie?
Czy slyszeliscie cos o "cudownym" zaworku ktory nazywa sie Ecotek cb-26p? Ponoc poprawia reakcje na gaz, zmniejsza spalanie itd. znalazlem strone producenta tutaj http://www.ecotekplc.com/cb-26p.htm sa recenzje z wielu pism moto. W polsce chyba sie nie da kupic, ale mozna zawsze sprowadzic np od angoli (koszt kolo 35 funtow). Ktos cos wie?
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
a ten eliminator to jest to samo? czy jakas podroba oryginalnego?
tam na tej stronie sa testy tez do starszych aut (205 to starsze auta?
) i wg testow spalanie paliwa niezle spada. w jedym tescie nawet wyszlo im o 21%, a w innym o 15%. to i tak duzo. jakby nie patrzec to niezaleznie do 205tki wyszedlby jakis 1 litr
tam na tej stronie sa testy tez do starszych aut (205 to starsze auta?
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
no to jest na benzyne i gaz. tam nawet jest gdzies zdjecie kogos kto ma takie 2 zalozone jedno na gaz a drugie na benzyne. w sumie nie wiem po co 2 jak wiekszosc aut ma to podpiete pod rurke od serwa
http://www.ecotekplc.com/vw_gtis.htm - tu na dole tej strony
http://www.ecotekplc.com/vw_gtis.htm - tu na dole tej strony
W sumie....
Mi po glowie chodzilo takze to ze jakby ten zaworek puszczal pulsacyjnie niewielkie ilosci powietrza to w kolektorze powstawalyby zawirowania powietrza i moze jakos wtedy lepiej mieszaloby sie z paliwem ale jakos nie wydaje mi sie to mozliwe bo po zassaniu przez tlok i tak byloby to samo...
Tylko jak ma sie zwiekszone cisnienie na listwie do zmniejszenia spalania??
Mi po glowie chodzilo takze to ze jakby ten zaworek puszczal pulsacyjnie niewielkie ilosci powietrza to w kolektorze powstawalyby zawirowania powietrza i moze jakos wtedy lepiej mieszaloby sie z paliwem ale jakos nie wydaje mi sie to mozliwe bo po zassaniu przez tlok i tak byloby to samo...
Tylko jak ma sie zwiekszone cisnienie na listwie do zmniejszenia spalania??
Hehe co do spalania to niezupelnie tak i przeciez dobrze o tym wiesz...
Bo to samo paliwo mozna spalic na rozne sposoby lub wcale nie spalic tylko wyrzucuc. Te pierdolniki (o ile dzialaja) zmieniaja "ekonomike" zuzycia paliwa, czyli jest ono dokladniej spalane - z tej samej ilosci paliwa wieksza moc, a jesli tak to jadac z ta sama predkoscia slabiej otwierasz przepustnice, silnik dostaje mniej paliwa= lepsze spalanie... Rozumujac w ten sam sposob moc maksymalna jest wieksza.
A tak wogole to zastanawiam sie o co im chodzilo z tymi tubulencjami w dolocie (w opisie tego urzadzonka)
Bo to samo paliwo mozna spalic na rozne sposoby lub wcale nie spalic tylko wyrzucuc. Te pierdolniki (o ile dzialaja) zmieniaja "ekonomike" zuzycia paliwa, czyli jest ono dokladniej spalane - z tej samej ilosci paliwa wieksza moc, a jesli tak to jadac z ta sama predkoscia slabiej otwierasz przepustnice, silnik dostaje mniej paliwa= lepsze spalanie... Rozumujac w ten sam sposob moc maksymalna jest wieksza.
A tak wogole to zastanawiam sie o co im chodzilo z tymi tubulencjami w dolocie (w opisie tego urzadzonka)