Silnik do 106

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
invictus

Post autor: invictus »

A co myslisz ze w fabryce nie spawali?? :P :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
iveras
Maniak
Posty: 1068
Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1660813
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk

Post autor: iveras »

albo od 306

stary popatrz jak Ty to chcesz spawać, jakieś cosdo amorów, tu coś dziabnąć tam ukręcić pospawać ... wolna amerykanka :D
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
krzycho

Post autor: krzycho »

mam książeczkę spawacza i wiem co nieco na temat spawania. Czy mówią Ci coś terminy wygrzewanie po spawaniu, spawanie w osłonie, wyrzażanie. Bo oni często to stosują żeby spaw był elastyczny a nie zhartowany bo wiele rzeczy ludziom się juś urwało bo zapomnieli o takiej drobnostce...Oczywiście wiele takich konstrukcji jeździ wiecznie tylko chodzi mi o to ze gra niewarta świeczki. Bele kupisz zużytą za 100-150 zł do tego dasz 380-420 zł za komplet naprawczy, albo zrobisz to w domu - 0 zł albo w warsztacie -100-150 zł. A teraz policz sobie ze musisz kupic bele od Audi, potem ją ciąć i przerabiać, na 99% będziesz miał malutki skosik po spawanku co da sie odczuć powyżej 120 km/h w postaci lekkich drgań a czasami wręcz trzepotania. A ile dołożysz do amorów spędzając długie godziny na testach bo cały czas jest coś nie tak to tego sie nie da policzyć.
Oczywiście do odważnych świat nalezy i moze okaże się to prostsze niż ja myśle i potem wszyscy będa korzystać z Twojego doświadczenia :)
Ja ogólnie też lubie czasami coś przerobić mimo że kalkulator mówi mi że się nie opłaca - bo jak się uda to jest cool.
invictus

Post autor: invictus »

Nie ja bede to spawal bo to spier*** bedzie to robilo pare osob z doswiadczeniem w takich przerobkach.
Koszty beda takie jak za drugi samochod - ja to wiem ale tyle to by kumpel stracil na sprzedazy tego auta wiec jak juz stracic to z klasa :mrgreen:

Na razie problem to silnik i na tym poprzestaniemy, pozniej beda kolejne przerobki.
Oczywiscie udokumentowane, ale zaczniemy robote dopiero jak bedzie silnik.
ODPOWIEDZ