Silniki
Silniki
Jak to ejst z tymi silnikami ze z 1.3 wycagaja 103 km a z mojego 1.4 75??
czy gdybym zamienil wtrysk na gaznik to lepiej by chodzil ? Przestudiowalem troche postów i wiekszosc z was lepiej ocenia wtrysk ??? ale czy dalo by sie zaminiec wtrysk na np podwójny gaznik webera (jest foto tego silnika) i czy wtedy mialbym tez ponad 100kucyków ?
czy gdybym zamienil wtrysk na gaznik to lepiej by chodzil ? Przestudiowalem troche postów i wiekszosc z was lepiej ocenia wtrysk ??? ale czy dalo by sie zaminiec wtrysk na np podwójny gaznik webera (jest foto tego silnika) i czy wtedy mialbym tez ponad 100kucyków ?
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jest kilka roznic, przedewszystkim to ze ma dwa gazniki dwu gardzielowe. Dzieki takim gaznikom silnik jest w stanie "zassac" wiecej powietrza niz przez twoja przepustnice. Druga sprawa to to ze 1.3 kreci sie wyzej,a wiadomo ze im wiecej obrotow to wieksza moc. Trzecia sprawa to 1.3 ma stopien sprezania 9,6 do 1 a to jest o 0,3 wiecej niz w 1.4 ma 9,3 do 1
1.3 (TU 24/K) 103KM przy 6800 obr/min
1.4 (TU3M/Z) 75KM przy 6200 obr/min
I jeszcze jedno, roznica miedzy 1.3 a 1.4 to nie 0,1 litra a tak dokladnie to 0,066 litra
1.4 - 1360
1.3 - 1294
Tak wiec sama wymiana monowtrysku na 2 gazniki Webera DC40 podniesie moc, ale aby byla wieksza od 1.3 to musialbys splanowac glowice ,a zeby byla jeszcze wyzsza to musialbys wymienic walek rozrzadu, ale nie wiem na jaki
1.3 (TU 24/K) 103KM przy 6800 obr/min
1.4 (TU3M/Z) 75KM przy 6200 obr/min
I jeszcze jedno, roznica miedzy 1.3 a 1.4 to nie 0,1 litra a tak dokladnie to 0,066 litra
1.4 - 1360
1.3 - 1294
Tak wiec sama wymiana monowtrysku na 2 gazniki Webera DC40 podniesie moc, ale aby byla wieksza od 1.3 to musialbys splanowac glowice ,a zeby byla jeszcze wyzsza to musialbys wymienic walek rozrzadu, ale nie wiem na jaki
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hi!
To nie jest do konca taka prosta sprawa. 1.3 to zueplnie inny silnk, posiada krotszy skok tloka, co pozwala silnikowi sie wysoko krecic. W dodatku caly silnik jest juz seryjnie wywazony. Glowica jest inna konstrukcyjnie niz 1.4, inny jest walek rozrzadu, no i inne jest zasilanie.
To nie jest do konca taka prosta sprawa. 1.3 to zueplnie inny silnk, posiada krotszy skok tloka, co pozwala silnikowi sie wysoko krecic. W dodatku caly silnik jest juz seryjnie wywazony. Glowica jest inna konstrukcyjnie niz 1.4, inny jest walek rozrzadu, no i inne jest zasilanie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
A ja mam takie pytanie - czy do silnika TU3M (chyba taki mam, ja mam skleroze, wiec przepraszam) da rade wstawic wlasnie podwojny gaznik?? Tak jak w GT jest...tam tez jest silnik 1,4, ale nie pamietam jaki Chyba TU3S...zreszta sam nie wiem... ile by to dodalo mocy w moim przypadku?
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
jeśli będziesz chciał założyć webery - to niestety oryginalne kolektory dolotowe nie spasują gdyż jest inny rozstaw otworów w głowicy - proponuję całą głowicę zmienić - - komplet głowica z wałkiem, webery i kolektory - plus koniecznie dwa wentylatory zamiast jednego - się przydaje - bo nie montuje się weberów do spokojnej jazdy
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka