Pytanko o przepustnicę
Pytanko o przepustnicę
Witam ! Mam pewne problemy z praca silnika ( raczej duze niż male)...
Czy ktos z was Panowie jest mi w stanie napisac wzglednie podeslac jakas fote : od przepustnicy odchodza różne wężyki i gdzie one musza dochodzić w które miejsce silnika (moze tu leży problem zwiazany z pracą mojego silnika,to jest spieprzone?). Ja niestety tego nie wiem ! Dzieki !!!
Czy ktos z was Panowie jest mi w stanie napisac wzglednie podeslac jakas fote : od przepustnicy odchodza różne wężyki i gdzie one musza dochodzić w które miejsce silnika (moze tu leży problem zwiazany z pracą mojego silnika,to jest spieprzone?). Ja niestety tego nie wiem ! Dzieki !!!
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Biker ma chyba 1.9 rally
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
No to jest on achyba taka jak u mnie...
1. Z gory jeden cienki od odmy (korek wlewu)
2. Na dole 2 wezyki od podgrzewania (ten od strony kierowcy idzie z glowicy z takiego pierdolnika niedaleko przeplywomierza, ten od strony pasazera idzie do gory zbiorniczka wyrownawczego.
3. No wiadomo ten wielki idzie z przplywomierza.
Nie pamietam zeby byly jezcze jakies....
1. Z gory jeden cienki od odmy (korek wlewu)
2. Na dole 2 wezyki od podgrzewania (ten od strony kierowcy idzie z glowicy z takiego pierdolnika niedaleko przeplywomierza, ten od strony pasazera idzie do gory zbiorniczka wyrownawczego.
3. No wiadomo ten wielki idzie z przplywomierza.
Nie pamietam zeby byly jezcze jakies....
Panowie to wiem ze najwieksza srubka na płaski srubokret sluzy do regulacji obrotow !
Problem jest w tym ze nie ma mozliwosci wyregulowania tych obrotow, jak jest zimny to sa bardzo niskie (zdecydowanie pomnizej 1000 silnik gasnie ) a jak silnik jest goracy to sa wysokie nawet dochodza w skrajnym przypadku 1200-1400. Czy wymienic przepustnice czy tez problem lezy w elektronice !?
Moze zrobie nowy post na temat pracy mojego silnika, a byloby o czym pisac, calkie niezla litania !!
Pozdrawiam !!!!
Problem jest w tym ze nie ma mozliwosci wyregulowania tych obrotow, jak jest zimny to sa bardzo niskie (zdecydowanie pomnizej 1000 silnik gasnie ) a jak silnik jest goracy to sa wysokie nawet dochodza w skrajnym przypadku 1200-1400. Czy wymienic przepustnice czy tez problem lezy w elektronice !?
Moze zrobie nowy post na temat pracy mojego silnika, a byloby o czym pisac, calkie niezla litania !!
Pozdrawiam !!!!
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!