Pytanko o przepustnicę

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Biker
Junior
Posty: 108
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 4:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Pytanko o przepustnicę

Post autor: Biker »

Witam ! Mam pewne problemy z praca silnika ( raczej duze niż male)...
Czy ktos z was Panowie jest mi w stanie napisac wzglednie podeslac jakas fote : od przepustnicy odchodza różne wężyki i gdzie one musza dochodzić w które miejsce silnika (moze tu leży problem zwiazany z pracą mojego silnika,to jest spieprzone?). Ja niestety tego nie wiem ! Dzieki !!!
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
invictus

Post autor: invictus »

Jaki silnik??
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Biker ma chyba 1.9 rally
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Biker
Junior
Posty: 108
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 4:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Biker »

Dokładnie mam 1.9 rally
A co do pracy motoru to okreslilbym to jako tragedia... porazka...wstyd... Moze gdzies jakis dobry mechanik lub ktos kto czuje temat !!!
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
invictus

Post autor: invictus »

No to jest on achyba taka jak u mnie...
1. Z gory jeden cienki od odmy (korek wlewu)
2. Na dole 2 wezyki od podgrzewania (ten od strony kierowcy idzie z glowicy z takiego pierdolnika niedaleko przeplywomierza, ten od strony pasazera idzie do gory zbiorniczka wyrownawczego.
3. No wiadomo ten wielki idzie z przplywomierza.

Nie pamietam zeby byly jezcze jakies....
wojba
Nowicjusz
Posty: 73
Rejestracja: 27 sie śr, 2003 8:54 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: wojba »

jeszcze 1 wezyk od podcisnienia co idzie do aparatu zaplonowego
invictus

Post autor: invictus »

No fakt... u mnie go nie ma - motronic
Awatar użytkownika
Biker
Junior
Posty: 108
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 4:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Biker »

wojba pisze:jeszcze 1 wezyk od podcisnienia co idzie do aparatu zaplonowego
Fakt przy gwałtownym dodaniu gazy zmienia kąt zapłonu !?
Tylko jak to sprawdzic czy "to"działa.... ?
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
Awatar użytkownika
Biker
Junior
Posty: 108
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 4:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Biker »

I jeszcze jedno (moim zdaniem dot. przepustnicy) nie ma możliwości wyregulowania obrotow.
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
invictus

Post autor: invictus »

Jest. To taka duza sruba na plaski wkretak
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

musi być regulacja obrotów biegu jałowego - śruba na płaski w takim kołnierzu
Awatar użytkownika
Biker
Junior
Posty: 108
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 4:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Biker »

Panowie to wiem ze najwieksza srubka na płaski srubokret sluzy do regulacji obrotow !
Problem jest w tym ze nie ma mozliwosci wyregulowania tych obrotow, jak jest zimny to sa bardzo niskie (zdecydowanie pomnizej 1000 silnik gasnie ) a jak silnik jest goracy to sa wysokie nawet dochodza w skrajnym przypadku 1200-1400. Czy wymienic przepustnice czy tez problem lezy w elektronice !?
Moze zrobie nowy post na temat pracy mojego silnika, a byloby o czym pisac, calkie niezla litania !!
Pozdrawiam !!!!
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
invictus

Post autor: invictus »

A moze to zawor powietrza dodatkowego jest padniety?? Bo powinno byc dokladnie odwrotnie...
Awatar użytkownika
Biker
Junior
Posty: 108
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 4:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Biker »

To jest najprostsze wyjscie z sytuacji, ale zawor jest dobry !
A motor rano gdy jest zimny zachowuje sie tak jak by nie mial ssania....
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
invictus

Post autor: invictus »

No to moze czujnik temp silnika?? objawy bylyby podobne...
ODPOWIEDZ