Pytanie do Kaktusa

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Piwel - no widzisz, ty masz 9tys km i chcesz silnik wymieniac.

Kumpel u siebie mial juz naprawde pare silnikow, i zawsze kazdy silnik w ten sam sposob tracil zywot - panewka.

Co dla mnie jest rzecza dziwna, dlatego podejrzewam ze musza byc jakies problemy ze smarowaniem. Co z tego ze Mig ma natrysk oleju na denko tloka. Ja mowie o panewkach, i mowie o tym jakie problemy mial i ma znajomy z tymi silnikami.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 28 gru czw, 2006 12:46 am przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hi!!

Wiesz, ja te silniki mojego kolegi to widzialem jedynie "pod maska" :) A to co sie z nimi dzialo, wydawalomi sie wlasnie bardzo dziwne, i wiem o tym tylko z opowiesci wlasciciela.

Ale prawda jest taka ze mimo iz jest on mechanikiem z zawodu, cholera wie jak sobie te silniki skladal, nie wiem tez na jakich czesciach, i co bylo w silnikach robione. Auto jedzie bardzo fajnie, a silnik kreci wlasnie 8000-8500. Z tego co mi mowil, ze zawsze ma problemy z tymi panewkami, i ze padaja bardzo szybko, wywnioskowalem ze moze to byc wina:

a) Nie dostatecznego smarowania przy takich obrotach
b) Wadliwych panewek

Ja nigdy nie watpilem w silniki Mi16, i wiem co mozna z nich wycisnac. Wiem co robil z tymi silnikami Iwanek, Grabek czy Kornacki, i one naprawde chodzily jak zloto.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ