Piwel - no widzisz, ty masz 9tys km i chcesz silnik wymieniac.
Kumpel u siebie mial juz naprawde pare silnikow, i zawsze kazdy silnik w ten sam sposob tracil zywot - panewka.
Co dla mnie jest rzecza dziwna, dlatego podejrzewam ze musza byc jakies problemy ze smarowaniem. Co z tego ze Mig ma natrysk oleju na denko tloka. Ja mowie o panewkach, i mowie o tym jakie problemy mial i ma znajomy z tymi silnikami.
Pytanie do Kaktusa
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hi!!
Wiesz, ja te silniki mojego kolegi to widzialem jedynie "pod maska"
A to co sie z nimi dzialo, wydawalomi sie wlasnie bardzo dziwne, i wiem o tym tylko z opowiesci wlasciciela.
Ale prawda jest taka ze mimo iz jest on mechanikiem z zawodu, cholera wie jak sobie te silniki skladal, nie wiem tez na jakich czesciach, i co bylo w silnikach robione. Auto jedzie bardzo fajnie, a silnik kreci wlasnie 8000-8500. Z tego co mi mowil, ze zawsze ma problemy z tymi panewkami, i ze padaja bardzo szybko, wywnioskowalem ze moze to byc wina:
a) Nie dostatecznego smarowania przy takich obrotach
b) Wadliwych panewek
Ja nigdy nie watpilem w silniki Mi16, i wiem co mozna z nich wycisnac. Wiem co robil z tymi silnikami Iwanek, Grabek czy Kornacki, i one naprawde chodzily jak zloto.
Wiesz, ja te silniki mojego kolegi to widzialem jedynie "pod maska"
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Ale prawda jest taka ze mimo iz jest on mechanikiem z zawodu, cholera wie jak sobie te silniki skladal, nie wiem tez na jakich czesciach, i co bylo w silnikach robione. Auto jedzie bardzo fajnie, a silnik kreci wlasnie 8000-8500. Z tego co mi mowil, ze zawsze ma problemy z tymi panewkami, i ze padaja bardzo szybko, wywnioskowalem ze moze to byc wina:
a) Nie dostatecznego smarowania przy takich obrotach
b) Wadliwych panewek
Ja nigdy nie watpilem w silniki Mi16, i wiem co mozna z nich wycisnac. Wiem co robil z tymi silnikami Iwanek, Grabek czy Kornacki, i one naprawde chodzily jak zloto.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora