Silnik "dławi" sie
Silnik "dławi" sie
Po dodaniu "gazu" samochod zamiast gwałtownie przyspieszyc dusi sie dławiczy tez przymuli i dopiero przyspieszy !!! Silnik 1.9 benzyna !!!
W czym problem przeplywomierz, przepustnica czy tez moze zle wyregulowany zapłon !?
W czym problem przeplywomierz, przepustnica czy tez moze zle wyregulowany zapłon !?
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
Tutaj to juz nie wiem o co chodzi !invictus pisze:Moge ci tylko powiedziec co pisze o tym etzold czyli co powinienes sprawdzic
1. Obwod doprowadzania powietrza
Rozumiem szczelność !?
2. Regulacja biegu jalowego
Odpisales mi na wczesniejszy post dot. przepustnicy!
Nie idzie wyregulowac biegu jałowego (dzisiaj np. jak byl rozgrzany to mial az 1500-1600 obrotow !
3. Czujnik pol. przepustnicy(regulacja badz wymiana)
Moze znasz jakiegos mechanika, moze sam nim jestes, a moze jak bedziesz w Poznaniu to poswiecilbys mi chwile i chociaż posluchal jak pracuje moj motor !?
Uprzedzam niejest to jakac cudowna melodia, niestety ~!!!!
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
Raczej watpie czy bedziesz z tym czekal az bede w poznaniu bo bede dopiero 12 sierpnia...![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Z powietrzam to chodzi i wszystkie weze i lewe powietrze. Przeszukaj forum - Kaktus dokładnie napisał co, jak i gdzie.
Regulacja biegu jaloweg- raczej odpada bo napisales ze na zimno ma 1000 a na cieplo 1400 czyli to raczej nie to.
O czujniku tez bylo sporo na forum
Mowiles tez o przyspieszeniu zaplonu. Mozna to sprawdzic tak:
Odłacz ten wezyk podcisnienia lecący do UFO (taka puszke - tez o niej bylo na forum) Zatkaj kolektor w tym miejscu co odlaczyles wezyk, odpal fure, wez wezyk w usta i ssij - powinno byc ciezko obroty powinny sie lekko zwiekszac
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Z powietrzam to chodzi i wszystkie weze i lewe powietrze. Przeszukaj forum - Kaktus dokładnie napisał co, jak i gdzie.
Regulacja biegu jaloweg- raczej odpada bo napisales ze na zimno ma 1000 a na cieplo 1400 czyli to raczej nie to.
O czujniku tez bylo sporo na forum
Mowiles tez o przyspieszeniu zaplonu. Mozna to sprawdzic tak:
Odłacz ten wezyk podcisnienia lecący do UFO (taka puszke - tez o niej bylo na forum) Zatkaj kolektor w tym miejscu co odlaczyles wezyk, odpal fure, wez wezyk w usta i ssij - powinno byc ciezko obroty powinny sie lekko zwiekszac
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hi!
Na 90% stawiam na falszywe powietrze. Falszywke lapie na 90% guma wlewu oleju, ktora nalezy uszczelnic albo wymienic na nowa (390zl - full wtrysk, badz 80zl - mono wtrysk).
Jezeli jest to full wtrysk, to jest on bardziej podatny na "swirowanie" przez falszywe powietrze.
Jezeli falszywka sie dostaje, to auto ma zbyt uboga mieszanke i stad takie problemy. Dajesz mu gaz, wciskasz deske, dosataje duzo powietrza a za malo paliwka i traci gwaltownie moc.
Zapewne jak przyspieszasz stopniowo to auto idzie rowno? A dlawi sie tylko na pelnym gazie?
Uszczelnij dolot, jak to nie pomoze, to stawialbym na przeplywomierz powietrza, a jezeli jest to monowtrysk, to na elektroniczny regulator dodatkowego powietrza.
Na 90% stawiam na falszywe powietrze. Falszywke lapie na 90% guma wlewu oleju, ktora nalezy uszczelnic albo wymienic na nowa (390zl - full wtrysk, badz 80zl - mono wtrysk).
Jezeli jest to full wtrysk, to jest on bardziej podatny na "swirowanie" przez falszywe powietrze.
Jezeli falszywka sie dostaje, to auto ma zbyt uboga mieszanke i stad takie problemy. Dajesz mu gaz, wciskasz deske, dosataje duzo powietrza a za malo paliwka i traci gwaltownie moc.
Zapewne jak przyspieszasz stopniowo to auto idzie rowno? A dlawi sie tylko na pelnym gazie?
Uszczelnij dolot, jak to nie pomoze, to stawialbym na przeplywomierz powietrza, a jezeli jest to monowtrysk, to na elektroniczny regulator dodatkowego powietrza.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
OK tylko jak sprawdzic przeplywomierz czy jest sprawny ???Kaktus pisze:Hi!
Na 90% stawiam na falszywe powietrze. Falszywke lapie na 90% guma wlewu oleju, ktora nalezy uszczelnic albo wymienic na nowa (390zl - full wtrysk, badz 80zl - mono wtrysk).Czarny plastik obok kolektora dolotowego zamykany od gory !?
W zamknieciu jest miejsce na dwa pierscienie uszczelanijace (czyzby taka pierdoła miala tak duze znaczenie???)
Jezeli jest to full wtrysk, to jest on bardziej podatny na "swirowanie" przez falszywe powietrze.
Jezeli falszywka sie dostaje, to auto ma zbyt uboga mieszanke i stad takie problemy. Dajesz mu gaz, wciskasz deske, dosataje duzo powietrza a za malo paliwka i traci gwaltownie moc.
Nie ma w ogole mocy na niskich obrotach, musze go przegazowac !!
Zapewne jak przyspieszasz stopniowo to auto idzie rowno? A dlawi sie tylko na pelnym gazie? Dokladnie tak jest ale sprawdzilem tylko na zimnym silniku na cieplym jeszcze nie...
Uszczelnij dolot, jak to nie pomoze, to stawialbym na przeplywomierz powietrza, a jezeli jest to monowtrysk, to na elektroniczny regulator dodatkowego powietrza.
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!