Nmike ma racje!
Jezeli wszystko powymieniasz, lacznie z tlokami i cylindrami to powinno byc GIT
Ja jestem ciekaw ile moj ma PS, ale na pewno nie 115... moze bedzie mial te 115 jak po zimie zaloze mu te glowice ktora robie.
Wydech
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: olo
No jesli to taka generalka... to trzymam kciuki na hamowni...NMike pisze:Na hamowni jeszcze nie byłem, silnik jest w częściach. Stare silniki mają mniej mocy, przez zużycie części, "zawalenie" układów sadzą. Jeśli się wymienia, czyści, rozkręca silniczek, to w celu wyczyszczenia i wprowadzenia poprawek, mój wraca do swoich dawnych lat--> pod każdym względem-------------> będzie niemal jak nówka, a nawet lepiej...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"