DYSTANSE, MAŁE FORUM I CO NIECO NA ICH TEMAT
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No ja mam wlasnie fele od 106 Rallye i maja ET16 i jeszcze ich nie zakladalem, ale jak mialem 15 od Xsary to mialy ET15 i sie cholera na BT Szczechura dowalil ze mi oponki poza obrys samochodu wystaja z przodu!
Bedzie trzeba popracowac mlotkiem gumowym hehe
A do tylu owszem warto wlozyc Dystans, ale pamietaj aby jednak przod zawsze byl ciut szerszy, bo inaczej auto bedzie baaardzo podsterowne!! Zrobi ci sie charakterystyka stricle wyscigowa, a nie rajdowa.... na zaciskach moze byc nie milo... ja osobiscie wole jak mi tam tyl w ciasniejszych zakretach odjezdza Niz walczyc z wyjezdzajacym przodem.
Bedzie trzeba popracowac mlotkiem gumowym hehe
A do tylu owszem warto wlozyc Dystans, ale pamietaj aby jednak przod zawsze byl ciut szerszy, bo inaczej auto bedzie baaardzo podsterowne!! Zrobi ci sie charakterystyka stricle wyscigowa, a nie rajdowa.... na zaciskach moze byc nie milo... ja osobiscie wole jak mi tam tyl w ciasniejszych zakretach odjezdza Niz walczyc z wyjezdzajacym przodem.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- ZoNNk
- Junior
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kaktus pisze:No ja mam wlasnie fele od 106 Rallye i maja ET16 i jeszcze ich nie zakladalem, ale jak mialem 15 od Xsary to mialy ET15 i sie cholera na BT Szczechura dowalil ze mi oponki poza obrys samochodu wystaja z przodu!
Bedzie trzeba popracowac mlotkiem gumowym hehe
A do tylu owszem warto wlozyc Dystans, ale pamietaj aby jednak przod zawsze byl ciut szerszy, bo inaczej auto bedzie baaardzo podsterowne!! Zrobi ci sie charakterystyka stricle wyscigowa, a nie rajdowa.... na zaciskach moze byc nie milo... ja osobiscie wole jak mi tam tyl w ciasniejszych zakretach odjezdza Niz walczyc z wyjezdzajacym przodem.
u nas kjs to prawie sama słupkolandia wiec bede zakładał na tył seryjne alu a na przod z deka szersze (chyba ze jakas kozacka proba po asfalcie lub duzy szybki plac to wresja z ulicy dystans + szeroki kapec) koła zmienia sie moment wiec bede mial kilka mozliwosci wąska, wąska+dystans, szeroka i szeroka +dystans (a kol mam 3 komplety to dochodza jeszcze ruzne oponki do wyboru)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Eee te KJS'y hehe... u nas tak samo slupek na slupku, ale zabawa takze byla fajna
Tutaj widac jak kalecze jazde... ale to byl moj 2 start, wiec to wszystko tlumaczy
http://www.krawczyk.peugeot205.pl/Filmy/KJS_Pamax.avi
Jaaak ja tych KJS'ow nie lubialem!! Choc teraz... jak przyszla zima i nie ma co robic, to nawet w KJS'ie bym wystartowal Ale trzeba sie koncentrowac na przygotowaniach do sezonu 2004 w PPZM
Tutaj widac jak kalecze jazde... ale to byl moj 2 start, wiec to wszystko tlumaczy
http://www.krawczyk.peugeot205.pl/Filmy/KJS_Pamax.avi
Jaaak ja tych KJS'ow nie lubialem!! Choc teraz... jak przyszla zima i nie ma co robic, to nawet w KJS'ie bym wystartowal Ale trzeba sie koncentrowac na przygotowaniach do sezonu 2004 w PPZM
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- ZoNNk
- Junior
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
no ale mamy jedną kozacką probe oesową wąziutki asfalcik miedzy drzewami ostre zakrety slisko bo na alsfalcie lezą igły lub liscie ale nie za szybka bo nie wiem czy ktos wbił tam 3 biegKaktus pisze:Eee te KJS'y hehe... u nas tak samo slupek na slupku, ale zabawa takze byla fajna
Tutaj widac jak kalecze jazde... ale to byl moj 2 start, wiec to wszystko tlumaczy
http://www.krawczyk.peugeot205.pl/Filmy/KJS_Pamax.avi
Jaaak ja tych KJS'ow nie lubialem!! Choc teraz... jak przyszla zima i nie ma co robic, to nawet w KJS'ie bym wystartowal Ale trzeba sie koncentrowac na przygotowaniach do sezonu 2004 w PPZM
KJS - mozna lubic lub nielubic ale zabawa całkiem fajna i lepsze to niz debilne palenie gumy (moze rok temu słyszeliscie co sie działo w białymstoku)
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
U nas byl kiedys fajny KJS!!
Pierwsza proba miala isc wzdloz walow na dzialkach!! Tak sie skladalo ze to bylo 100 metrow od mojej szkoly! Cieszylem sie jak sie dowiedzialem ze tam ma isc proba!! Bo byl to odcinek waski, ze szczytami, pare fajnych zakretow, pare zdradliwych a ja tam napedzalem sie miejscami do 150km/h (ale mysle ze na KJS'ie mial tam byc szykana) - niestety w dzien KJS'u dowiedzialem sie ze ta proba nie idzie, bo sie dzialkowicze burzyli, i ktos jeszcze ze tam ktos ciagle jezdzil i jezdzil ... hehe a ja od kiedy wiedzialem ze ma tam byc proba ani razu tam nie bylem! Wlasnie w obawie ze odwolaja! Widocznie naprzykrzylismy z kumpel zycia dzialkowiczom na naszych treningach w trakcie WF'u hehe
Druga proba to proba 100% szuter!! Najpierw szybki slalom, pozniej prosta gdzie zapinalem 3 bieg, pelne hamowanie (oczywiscie ja durny hamowale bokami) prawy nawrot i spowrotem... - bardzo fajna proba... ale ja tam duzo tracilem bo ustawialem sobie autko pelnym bokiem do kazdego slupka
Trzecia proba to proba na poligonie wojskowym, hmm jak to szlo.. start po plytach betonowych (jak by z nich spac, to nie milo by bylo z zawiasem) po 80 metrach lewy zacisk 50 lewy 90 hopka (na 2 przejedzie rozleciala mi sie deska odpadly pokretla od nawiewu) za hopka hamowanie prawy 90 prosta jakies tam slupki i nawroty i pozniej spowrotem przed te hopke - bardzo fajna proba
Czwarta takze na poligonie, start na szuterku ... jakis 150 prostej lewy 90 (oczywiscie dohamowanie na 3 i pelnym bokiem ) ale bylo wasko dosc, 100 lewy 90 wyjazd na usyfiony asfalt... 80 prawy 90 w brame 150 nawrot na slupku w dowolna strone 150 prawy 90 przez brame 150 lewy do prawy do meta - proba bardzo fajna
I ostatnia piata to typowe slupki na duuuzym placu - ale jechalo sie super!!
Najpierw zalozenia byly ze jedziemy dla zabawy i nawet nie patrzylem na czasy.. w rezultacie 4 miejsce 0,2 sekundy straty do 3 miejsca 10 sekund do 2 i 15 sekund do 1! To byla moja najwieksza porazka!! DALEM DUPY bawiac sie .... ciagnac glupio rekaw i lamiac auto wszedzie gdzie sie dalo... a spokojnie bym byl 2 lub 1 ... tyle bledow bylo ze szok, tu mnie wysralo po jakims nawrocie, tam nie precyzyjne hamowania bokiem w bok itp itd...... ale zabawa byla super!!!
Pierwsza proba miala isc wzdloz walow na dzialkach!! Tak sie skladalo ze to bylo 100 metrow od mojej szkoly! Cieszylem sie jak sie dowiedzialem ze tam ma isc proba!! Bo byl to odcinek waski, ze szczytami, pare fajnych zakretow, pare zdradliwych a ja tam napedzalem sie miejscami do 150km/h (ale mysle ze na KJS'ie mial tam byc szykana) - niestety w dzien KJS'u dowiedzialem sie ze ta proba nie idzie, bo sie dzialkowicze burzyli, i ktos jeszcze ze tam ktos ciagle jezdzil i jezdzil ... hehe a ja od kiedy wiedzialem ze ma tam byc proba ani razu tam nie bylem! Wlasnie w obawie ze odwolaja! Widocznie naprzykrzylismy z kumpel zycia dzialkowiczom na naszych treningach w trakcie WF'u hehe
Druga proba to proba 100% szuter!! Najpierw szybki slalom, pozniej prosta gdzie zapinalem 3 bieg, pelne hamowanie (oczywiscie ja durny hamowale bokami) prawy nawrot i spowrotem... - bardzo fajna proba... ale ja tam duzo tracilem bo ustawialem sobie autko pelnym bokiem do kazdego slupka
Trzecia proba to proba na poligonie wojskowym, hmm jak to szlo.. start po plytach betonowych (jak by z nich spac, to nie milo by bylo z zawiasem) po 80 metrach lewy zacisk 50 lewy 90 hopka (na 2 przejedzie rozleciala mi sie deska odpadly pokretla od nawiewu) za hopka hamowanie prawy 90 prosta jakies tam slupki i nawroty i pozniej spowrotem przed te hopke - bardzo fajna proba
Czwarta takze na poligonie, start na szuterku ... jakis 150 prostej lewy 90 (oczywiscie dohamowanie na 3 i pelnym bokiem ) ale bylo wasko dosc, 100 lewy 90 wyjazd na usyfiony asfalt... 80 prawy 90 w brame 150 nawrot na slupku w dowolna strone 150 prawy 90 przez brame 150 lewy do prawy do meta - proba bardzo fajna
I ostatnia piata to typowe slupki na duuuzym placu - ale jechalo sie super!!
Najpierw zalozenia byly ze jedziemy dla zabawy i nawet nie patrzylem na czasy.. w rezultacie 4 miejsce 0,2 sekundy straty do 3 miejsca 10 sekund do 2 i 15 sekund do 1! To byla moja najwieksza porazka!! DALEM DUPY bawiac sie .... ciagnac glupio rekaw i lamiac auto wszedzie gdzie sie dalo... a spokojnie bym byl 2 lub 1 ... tyle bledow bylo ze szok, tu mnie wysralo po jakims nawrocie, tam nie precyzyjne hamowania bokiem w bok itp itd...... ale zabawa byla super!!!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zapomniales dodac ze to byl kiedys odcinek specialny Rajdu Festiwalowego gdzies chyba w latach 80 , byl to rajd nocny, wygral go BublewiczKaktus pisze:U nas byl kiedys fajny KJS!!
Pierwsza proba miala isc wzdloz walow na dzialkach!! Tak sie skladalo ze to bylo 100 metrow od mojej szkoly! Cieszylem sie jak sie dowiedzialem ze tam ma isc proba!! Bo byl to odcinek waski, ze szczytami, pare fajnych zakretow, pare zdradliwych a ja tam napedzalem sie miejscami do 150km/h (ale mysle ze na KJS'ie mial tam byc szykana) - niestety w dzien KJS'u dowiedzialem sie ze ta proba nie idzie, bo sie dzialkowicze burzyli, i ktos jeszcze ze tam ktos ciagle jezdzil i jezdzil ... hehe a ja od kiedy wiedzialem ze ma tam byc proba ani razu tam nie bylem! Wlasnie w obawie ze odwolaja! Widocznie naprzykrzylismy z kumpel zycia dzialkowiczom na naszych treningach w trakcie WF'u hehe
(ciach)
Pozdrawiam
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja mysle ze admini tu nie zagladaja heh
Co do Mariana to polecam stronke http://www.bublewicz.pl/ bardzo fajne zdjecia oraz filmy
Pozdrawiam
Co do Mariana to polecam stronke http://www.bublewicz.pl/ bardzo fajne zdjecia oraz filmy
Pozdrawiam
- ZoNNk
- Junior
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Re: olo
dbaj o łozyska nie wal w krawezniki i nie bedziesz musial wymieniac a jak zamiezasz hasac w kjs czy jakis innych zabawach to te łozyska trzeba sprawzac dosc często bo kazdy rekaw na suchym asfalcie niszczy ja bardziej niz polskie drogiNMike pisze:aaa tak się pytam, jakby co to mam większy wybór następców mojej, chociaż była wymieniana przed zakupem.
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]