![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
czy jednak muszem jeszcze myslaec o pierscieniach panewkach i takich tam ??:| kontrolka cisnienia oleju nigdy mi sie nie zapalia w czasie jazdy nawet jak byl mocno goracy silnik
a zastanawiam sie nad sama glowica bo wiadomo chodzi o kase
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
i jeszcze jedna sparawa robil ktos glowice sam w domu ?? bo ja to trochy "Zosia samosia " i wszystko lubiem sam robic
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
i jeszcze jedna wazna rzecz : mam silnik 1,4 TU (monowtrysk) ale z tego co czytalem to jest ich kilka modeli wiec zamawiajac cześci trza podac chyba dokladny typ ?? czy moze to w wypadku tych silników jest wsioryba ?
aha a czy do puga mozna dostac pierscienie wieksze niz oryginalne (nominalne) czy jezeli juz trza je zmieniac to odrazu komplet z cylindrami?
alem sie napisal
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
pozdrawiam