Naprawa samej głowicy wystarczy ????
-
- Junior
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: skwierzyna
Naprawa samej głowicy wystarczy ????
Witam mam maly problem - moj samochodzik kopci jak cholera z opisów jakie czytalem na forum wynika ze mam wyjechane uszczelniacze na zaworach i prowadnice pewnie tez (objawy takie jak rano odpalam duzo dymu ,po dluzszym postoku tez, w miescie na jak stane na swiatlach i pyka na wolnych obrotach to tyz kopci) no i ogolnie to mi duzo oleju zjada wiec mi sie wydaje ze to glowica i tak sie zastanwiam czy sam remont glowicy wystarczy aby mu pomoglo i nie kopcil i nie zjadal oleju ?
czy jednak muszem jeszcze myslaec o pierscieniach panewkach i takich tam ??:| kontrolka cisnienia oleju nigdy mi sie nie zapalia w czasie jazdy nawet jak byl mocno goracy silnik
a zastanawiam sie nad sama glowica bo wiadomo chodzi o kase ( sie splukalem maksymalnie ostatnio -- mieszkanie )
i jeszcze jedna sparawa robil ktos glowice sam w domu ?? bo ja to trochy "Zosia samosia " i wszystko lubiem sam robic no za lakierowanie to sam sie nie biore
i jeszcze jedna wazna rzecz : mam silnik 1,4 TU (monowtrysk) ale z tego co czytalem to jest ich kilka modeli wiec zamawiajac cześci trza podac chyba dokladny typ ?? czy moze to w wypadku tych silników jest wsioryba ?
aha a czy do puga mozna dostac pierscienie wieksze niz oryginalne (nominalne) czy jezeli juz trza je zmieniac to odrazu komplet z cylindrami?
alem sie napisal
pozdrawiam
czy jednak muszem jeszcze myslaec o pierscieniach panewkach i takich tam ??:| kontrolka cisnienia oleju nigdy mi sie nie zapalia w czasie jazdy nawet jak byl mocno goracy silnik
a zastanawiam sie nad sama glowica bo wiadomo chodzi o kase ( sie splukalem maksymalnie ostatnio -- mieszkanie )
i jeszcze jedna sparawa robil ktos glowice sam w domu ?? bo ja to trochy "Zosia samosia " i wszystko lubiem sam robic no za lakierowanie to sam sie nie biore
i jeszcze jedna wazna rzecz : mam silnik 1,4 TU (monowtrysk) ale z tego co czytalem to jest ich kilka modeli wiec zamawiajac cześci trza podac chyba dokladny typ ?? czy moze to w wypadku tych silników jest wsioryba ?
aha a czy do puga mozna dostac pierscienie wieksze niz oryginalne (nominalne) czy jezeli juz trza je zmieniac to odrazu komplet z cylindrami?
alem sie napisal
pozdrawiam
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
daj lepiej fachowcowi
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
za 250zł powinienes sie wyrobić z planowaniem ,uszczelniaczami ale bez sprawdzania szczelnosci bo za to chca 50zł wiecej
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Junior
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: skwierzyna
czyli nie tak tragicznie tylko sie zastanwaiam czy robić to przed wyjazdem na urlop czy po jak zrobie przed to nie mam pewności ze cos nie wylazie w czasie drogi ( bo ja to jakos tym mechanikom nie wierze ) a a z 2 strony to jak wroce z urlopa moge nie miec kasy na robote hehe ot dylemat
ale nikt mi nie powiedzial czy sama robota glowicy mi pomoze ale chyba tak bo byscie pewnie krzyczeli ze nie
ale nikt mi nie powiedzial czy sama robota glowicy mi pomoze ale chyba tak bo byscie pewnie krzyczeli ze nie