Naprawa samej głowicy wystarczy ????

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
daro900
Junior
Posty: 186
Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: skwierzyna

Naprawa samej głowicy wystarczy ????

Post autor: daro900 »

Witam mam maly problem - moj samochodzik kopci jak cholera z opisów jakie czytalem na forum wynika ze mam wyjechane uszczelniacze na zaworach i prowadnice pewnie tez :| (objawy takie jak rano odpalam duzo dymu ,po dluzszym postoku tez, w miescie na jak stane na swiatlach i pyka na wolnych obrotach to tyz kopci) no i ogolnie to mi duzo oleju zjada :| wiec mi sie wydaje ze to glowica i tak sie zastanwiam czy sam remont glowicy wystarczy aby mu pomoglo i nie kopcil i nie zjadal oleju ?

czy jednak muszem jeszcze myslaec o pierscieniach panewkach i takich tam ??:| kontrolka cisnienia oleju nigdy mi sie nie zapalia w czasie jazdy nawet jak byl mocno goracy silnik

a zastanawiam sie nad sama glowica bo wiadomo chodzi o kase :| ( sie splukalem maksymalnie ostatnio -- mieszkanie )

i jeszcze jedna sparawa robil ktos glowice sam w domu ?? bo ja to trochy "Zosia samosia " i wszystko lubiem sam robic ;) no za lakierowanie to sam sie nie biore ;)

i jeszcze jedna wazna rzecz : mam silnik 1,4 TU (monowtrysk) ale z tego co czytalem to jest ich kilka modeli wiec zamawiajac cześci trza podac chyba dokladny typ ?? czy moze to w wypadku tych silników jest wsioryba ?

aha a czy do puga mozna dostac pierscienie wieksze niz oryginalne (nominalne) czy jezeli juz trza je zmieniac to odrazu komplet z cylindrami?

alem sie napisal ;)

pozdrawiam
invictus

Post autor: invictus »

glowice mozesz zdjac i zalozyc sam - tylko warto byloby miec klucz dynamometryczny. Glowice trzeba splanowac, przeszlifowac zawory - a watpie ze masz odp sprzet :wink:
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

daj lepiej fachowcowi
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
daro900
Junior
Posty: 186
Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: skwierzyna

Post autor: daro900 »

dzieki za odpowiedz chlopaki
ps. odpisuje tak pozno bo w piatek mielismy okropna burze i necik nie dzialal do dzis :|


a tak z ciekawosci to ile mechanior moze za to wziasc (czesci + robota)

bo narazie jutro jadem robic przednie zawieszenie :|
invictus

Post autor: invictus »

200 zl robocizna + 50 plan + 80 wymiana uszczelniaczy z gumkami i szlifem. O ile nie sa wyciagniete gwinty na srubach (mozna je uzyc z regoly 2 razy) to chyba wszystko - sruby 80zl komplet
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

za 250zł powinienes sie wyrobić z planowaniem ,uszczelniaczami ale bez sprawdzania szczelnosci bo za to chca 50zł wiecej
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
daro900
Junior
Posty: 186
Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: skwierzyna

Post autor: daro900 »

czyli nie tak tragicznie :) tylko sie zastanwaiam czy robić to przed wyjazdem na urlop czy po :| jak zrobie przed to nie mam pewności ze cos nie wylazie w czasie drogi ( bo ja to jakos tym mechanikom nie wierze :| ) a a z 2 strony to jak wroce z urlopa moge nie miec kasy na robote hehe :) ot dylemat :)

ale nikt mi nie powiedzial czy sama robota glowicy mi pomoze :) ale chyba tak bo byscie pewnie krzyczeli ze nie :P ;)
invictus

Post autor: invictus »

Napewno pomoze i napewno nie zalatwi wszystkiego :wink:

W 250 na bank sie nie wyrobisz - chyba ze masz kolege mechanika 8)
350 to suma przewidywalna
daro900
Junior
Posty: 186
Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: skwierzyna

Post autor: daro900 »

no ja sie wlasnie zastanawialem bo same uszczelki pod glowice i kolektory ze stowke lekko lykna a nie mama pojecia ile reszta do glowicy :) musze poszukac jakiegoś warsztatu w Gorzowie Wlkp. i popytac narazie jutro odstawiam do roboty koncowki drazkow i te gumy w wachaczach :)
ODPOWIEDZ