Filtr Stożkowy
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Filtr Stożkowy
Witam, zastanawiam sie wlasnie nad takim czyms, uswiadomcie mnie co ten filtr mi wlasciwie da, slyszalem o wzroscie mocy oraz innym dzwieku silnika. Przeczytalem juz pare aukcji ale kazdy wie jak jest z allegro wole uslyszec od ludzi ktorym nie bardzo zalezy na tym zeby to sprzedac jak wielki bedzie problem zeby taki filtr zalozyc?ktos mi pokazywal jak mniej wiecej to zalozyc, trzeba pozakladoc troche rurek i wyjechac z filtrem na przod maski a ze starego filtra wypruc srodek, moze ma ktos zdjecie z zalozonym? mam 1.1 silnik, bedzie jakas roznica? a jaka roznica spalania slyszalem ze moze 100-200ml/100km wiec chyba niewiele kupowac cos drogiego czy takie cos spokojnie wystarczy? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=57943837 Pozdrawiam
a jeszcze pytanko, moze ma ktos nagrany glos silnika z takim filtrem i bez filtra? Pozdrawiam
a jeszcze pytanko, moze ma ktos nagrany glos silnika z takim filtrem i bez filtra? Pozdrawiam
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
chyba mam slabe uszy dopiero po przygazowaniu jakos bardziej mruczal (o ile silnik 1.1 umie mruczec :/) a teraz pytanko, czyste powietrze idzie do gory tak? (takie czarne plaski) skad sam filtr bierze powietrze od dolu i od boku czy tylko z boku? bo jak z boku to mam ulatwiona sprawe prawda rurka juz jest i gdzies tam idzie, wystarczy sie po drodze podczepic i starczy tak? a jaki jest zysk mocy? Warto taki tani filtr kupowac czy lepiej jakies drozsze? bo tani sie rozwali albo slabo filtruje. A jeszcze mam pytanie mialem troche lisci w tej calej puszce, a sam filtr troche brudny jest tak czy siak do wymiany?
Ostatnio zmieniony 23 lip sob, 2005 6:06 pm przez Damian1p, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
dzieki poradzilem juz sobie ale mam jeszcze pare pytan, poczytaj post wyzej
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
Liscie to czesto sa, filtr czy jest do wymiany to ja nie wiem - zalezy kiedy wymieniales, czy po szutrowkach jezdziles itp.
Co do cen to ja bym po prostu kupil jakas firmowke typu K&N bo tego filtra i tak czesto sie nie wymienia -czysci sie go i nasacza olejem.
Skad filtr bierze powietrze to ja nie pamietam -musialbym qmplowi pod maske zajrzec -bo naprawde nei pamietam -poogladaj kanaly z powietrzem pomiedzy wlotem a wtryskiem/przepustnica jak leca -sam dojdziesz co i jak.
Co do dzwieku to zeby zauwazyc roznice silnik powinien byc pod obciazeniem -najlepiej usyszysz jak sie przejedziesz troche ciskajac - od razu uslyszysz.
Co do cen to ja bym po prostu kupil jakas firmowke typu K&N bo tego filtra i tak czesto sie nie wymienia -czysci sie go i nasacza olejem.
Skad filtr bierze powietrze to ja nie pamietam -musialbym qmplowi pod maske zajrzec -bo naprawde nei pamietam -poogladaj kanaly z powietrzem pomiedzy wlotem a wtryskiem/przepustnica jak leca -sam dojdziesz co i jak.
Co do dzwieku to zeby zauwazyc roznice silnik powinien byc pod obciazeniem -najlepiej usyszysz jak sie przejedziesz troche ciskajac - od razu uslyszysz.
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
no sporo po tego typu drogach jezdzilem no i auto jest poniemieckie (heh) nie mialo wymienianego filtru powietrza...
Mozna sie tak bez filtra przejechac?
Mozna sie tak bez filtra przejechac?
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
- FITALI
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: 29 cze śr, 2005 7:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 2378984
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
a jak to wyglada w 1.1 zasilanym gazem? ma ktos cos takiego jakie spalanie itd
606 480 874 505 250 382 INFO GG 2378984
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... ik&id=1199
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... ik&id=1199
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
ehhh najchetniej bym juz nie zakladal tego filtra bo glos silnika jest wtedy po prostu genialny ale niestety zaloze spowrotem zwykly filtr oraz przyspiesze troche sprawe kupna stozkowego bo naprawde warto...
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
jak na poczatku spokojnie ruszylem no to zero roznicy ale jak trzeba bylo przydepnac nagle to kurcze slucham i nie moge sie opanowac, jedynka piluje, na dwojke do konca, trojeczka a tu fotoradar hehe do 50 i zabawa od nowa juz wiem kiedy sie jezdzi ekonomicznie a kiedy nie slychac po silniku jakos przydepnalem mu a jakcys mlodzi stali ogladaja sie patrza tacy zdziwieni co sie dzieje a tam moj pezocik przemknal niezle zaskoczeni byli ze cos takiego niepozornego tak brzmi
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
- deejay
- Uzalezniony
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
- Posiadany PUG: 1,6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 3788033
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
ja mam stożek ale w GTI, dzwięk fajny ale przyrostu mocy raczej nie ma (może sie lepiej kręci ale tylko w górnej partii obrotów). Ktoś sie wypowiadał na forum że aby w całym zakresie obrotów coś dał, to tylko przy zmodyfikowanej głowicy. Temat o stożkach juz był kilka razy więc polecam jeszcze przejrzeć FAQ.
Co Ci da filtr..... na pewno inny odgłos silnika.... również będzie różnica jeśli chodzi o moc i moment obrotowy, ale każdy silnik na to inaczej reaguje, u mnie np. wystarczyło samo wsadzenie filtra żeby moc i moment lekko poszły w górę (sprawdzone na hamowni) aczkolwiek dolot jest z reguły bardziej nastawiony na moment więc raczej tą wartość powinno się obserwować, nie wiem jak z silnikami Peugeotowymi, ale podejrzewam, że musiałbyś zrobić już bardziej hmm.... kompleksowo czyli stożek + box + "power rura" + dobre doprowadzenie powietrza z zewnątrz. A czy te męki coś dadzą to okaże się na hamowni dlatego skoro nie ma gotowych zestawów do 205 to może warto by to zlecić firmie, która hamownię posiada albo zrobić samemu i wybrać się na pomiary... możliwe, że wtedy firmie będzie wszystko jedno i nie zrobią przekłamań bo o takich przypadkach już słyszałem kilka razy.