rzuca przednimi kolami

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
mk_lodz

rzuca przednimi kolami

Post autor: mk_lodz »

mam takie pytanie, w czym moze byc problem? w moim gti wszystko jest fajnie, ale niestety przy predkosciach 60 km/h wzwyz zaczyna mi rzucac kierownica. to sa takie minimalne skrety kierownica to w lewo to w prawo. nie wiem czy to wspomaganie wariuje czy cos nie tak. po prostu lekko rzuca auto - kierownica sama idzie w ktoras strone. wie ktos czym to moze byc spowodowane?
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

moze niewywazone kola... luzy na drazku kierowniczym....
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

gdzies musi byc niezly luz .... jak dla mnie to sprawdzilbym luzy na sworzniu wahaczy
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

ja tez mialem takie luzy, przy 150 kmh wolalem nie walczyc z kierownica ;))))
generalnie moj pug to jest luzak ;)) ciekawe jak mu sie teraz jezdzi z nowym dziadkowatym wlascicielem ;))
nie widzieliscie go moze... chlip chlip....;(((
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
invictus

Post autor: invictus »

Po prostu trzesie sie kierownica czy sciaga??
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

invictus pisze:Po prostu trzesie sie kierownica czy sciaga??
invictus dobrze pyta bo ma to duze znaczenie
jesli skreca to sprawdziłbym wachacze i zbieznosć
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
mk_lodz

Post autor: mk_lodz »

nie trzesie. sciaga. po prostu nagle nie wiadomo skad kierownica idzie mi w prawo/lewo. nieduzo, ale na tyle ze jak jedziesz 100 jednym pasem, to musisz szybko skontrowac, zeby nagle nie znalezc sie na przeciwnym :)
invictus

Post autor: invictus »

na moje to sa luzy na wahaczach, ale (co prawda zadko) tak tez moze sie objawiac zle ustawiona zbierznosc. Ale od czego sie rozregulowalo?? Pewnie od wahaczy...
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

pewnie tak, a może jakis kraweżnik lub wielka dziura była grana.......
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
rafi

Post autor: rafi »

Nie do końca się z wami zgadzam,jak są luzy na wahaczu to przede wszystkim stuka ale raczej nie rzuca.Ja mam dwie hipotezy-1 luzy na końcówkach drążków kierowniczych i dlatego koła skręcają na byle dołku,2 zużyte amorki i co za tym idzie słaba przyczepność.Miały być dwie jest 3-walnięta tylna belka-koła w negatywie,podczas jazdy wydaje się że auto myszkuje po drodze i cały czas trzeba kontrować kierownicą.To tyle :wink:
invictus

Post autor: invictus »

Zgadzam sie z drazkami, amory raczej nie.... negatyw moze byc, ale to by bylo widac...
Wahacze maja takie objawy - co oczywiscie nie znaczy ze to musza byc one...

Koncowki drazkow tez stukaja. Jak np 1 wachacz ma wieksze luzy niz drugi to samochod bedzie skrecal w zaleznosci od tego czy przyspieszasz czy hamujesz.
Najlepiej wejsc pod poszarpac i niech ktos buja samochodem -wachacze tak sprawdzisz. Drazki wystarczy poszarpac mocno. a jak twoje tylne kola bardziej przypominaja / \ niz | | to juz wiesz co jest -ale wachacze i drazki tez warto sprawdzic
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Juz to przerabialem... Tez mi autko plywalo od lewej do prawej, wymienilem koncowki drazkow + wahacze... Jak reka odjal...
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
rafxx
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 18 lip ndz, 2004 4:18 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: rafxx »

i jeszcze łączniki i poduszki stabilizatora bym sprawdził
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

To są końcówki drążków- dzisiaj to przerabiałem.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
waldemarek_b
Junior
Posty: 179
Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Fabianów

Post autor: waldemarek_b »

koleiny :mrgreen:
P205 1.8D 1984 XUD7
ODPOWIEDZ