Jaki olej na dotarcie?
Jaki olej na dotarcie?
Mam silnik po małym remoncie: szlif wału, nowe panewki, nowe pierścienie..
Zamierzam jeździć na półsyntetyku texaco albo valvoline
Jaki wlalibyście olej na dotarcie czyli pierwsze kilkaset km??
Wstępnie chciałem oszczędzić zalać tanim mineralem ale nie wiem czy warto tu oszczedzac...
Zamierzam jeździć na półsyntetyku texaco albo valvoline
Jaki wlalibyście olej na dotarcie czyli pierwsze kilkaset km??
Wstępnie chciałem oszczędzić zalać tanim mineralem ale nie wiem czy warto tu oszczedzac...
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Kaktus tak pisal - argumentujac, ze nie warto oszczedzac!
Jednak moj znajomy z forum Citroena powiedzial mi calkiem co innego!
Na poczatku mineral (400-500km), pozniej polsyntetyk (1500km) a juz finalnie syntetyk!
Delikwent jest kierowca zbudowanego od podstaw Citroena AX GTi do wyscigow na 1/4 mili!
Jednak moj znajomy z forum Citroena powiedzial mi calkiem co innego!
Na poczatku mineral (400-500km), pozniej polsyntetyk (1500km) a juz finalnie syntetyk!
Delikwent jest kierowca zbudowanego od podstaw Citroena AX GTi do wyscigow na 1/4 mili!
I znów zdania podzielone
Początkowo chciałem wlać bez zastanowienia jakieś G na dotarcie ale mam coraz wiekszą ochotę zrobić odwrotnie...czy warto nie mam pojęcia.., bo pewnie tą kasę + kase na dolewki trzebabyło przeznaczyć na zrobienie prowadnic (uszczelniaczy nie ma...)
ale jest jak jest, i nie robie go do 1/4 mili więc zalezy mi na ciaśniejszym spasowaniu niż do sportu....
Słyszałem, że po wymianie pierścieni i docieraniu na G może się zrobić jeszcze większy luz... i w sumie da się to zrozumieć że przecież własnie okres docierana to największa katorga i syntetyk(nawet tani) miałby tu uzasadnienie...
W sumie już mi się nie chce nad tym myśleć
Ale zawsze chętnie dowiem się czegos nowego
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Początkowo chciałem wlać bez zastanowienia jakieś G na dotarcie ale mam coraz wiekszą ochotę zrobić odwrotnie...czy warto nie mam pojęcia.., bo pewnie tą kasę + kase na dolewki trzebabyło przeznaczyć na zrobienie prowadnic (uszczelniaczy nie ma...)
ale jest jak jest, i nie robie go do 1/4 mili więc zalezy mi na ciaśniejszym spasowaniu niż do sportu....
Słyszałem, że po wymianie pierścieni i docieraniu na G może się zrobić jeszcze większy luz... i w sumie da się to zrozumieć że przecież własnie okres docierana to największa katorga i syntetyk(nawet tani) miałby tu uzasadnienie...
W sumie już mi się nie chce nad tym myśleć
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Ale zawsze chętnie dowiem się czegos nowego
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
moze wlasnie dlatego ma byc wpierw mineral by wszystko co jest spasowane troche sie wytarlo .... i jak pisze ktos ze taki olej tylko na 150km to moze wlasnie dlatego ze tyle wystarczy by sie ALL wytarlo ile powinno - moze wlasnie dlatego tez ma tak byc by olej wszedzie nie dochodzil, pamietajac ze iles tam nie mozna przez jakis odcinek przekraczac na liczniku - TO MOJE DOMYSLY na podst. tego co piszecie, NIE ZNAM SIE
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
może Kujawski
z pierwszego tłoczenia
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zalej dobrym olejem (np. syntetyk) i przejedź więcej niż 500km. Jak zmieni mocniej barwę to wtedy go wymień! Dokładnie nie wiem 1, 2, 3 tyś km. Tylko nie lej Castrola RS bo od kiedy zmienił się importer na Castrol Polska W-wa ul Puławska to chyba zamiast RS leją do baniek Platinum. Coś o tym wiem bo zajechałem 10 silników w 126p 650GT i kiedyś tylko RS to wytrzymywał ale później stracił jakoś zapach.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej