Kiedyś sie nad tym nawet nie zastanawiaełm i stosując stare śruby nie miałem nigdy problemów...
mało tego kiedyś nigdy nie planowałem głowicy przy okazji wymiany uszczelki..
mało tego jeszcze w dodatku klucz dynamometryczny to była dla mnie bardzo odległa sprawa.....
jeszcze jedno mi sie przypomina, stosując porade pewnego "mechanika" składałem nowe uszczelki głowicy na smar- tak, na smar!!
I to wszystko w dieselach!!
Pewnie miałem dużo szczęścia że nigdy nic nie wydmuchało
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Czas jednak zacząć pilnować się pewnych zasad...
tym razem 1,9TD
1.głowica splanowana
2.powierzcznie odtłuszczone
3.klucz D-M
4.nowe śruby ??
ale czy dużym błedem według Was byłoby pozostawienie starych śrub??
w posiadanej literaturze nie znalazłem mowy o nowych śrubach....
Znalazłem coś jedynie o nowych podkładkach stroną wypukłą do góry...?
Samych podkładek oczywiscie nie ma w żadnej ofercie handlowej..
Wiem że np. fiat pozwala stosować śruby do 4 razy
Co przewiduje/przewidywał peugeot?
Jaki moze być skutek uboczny zostawienia starych?
Oszczędność 100pln, ale bardziej pytam z sensu fizycznego i z ciekawości
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)