tylko nie hameraitem !!!
Próbowałem, to na fordzie, nie dość, że rdza wylazła jeszcze szybciej niz po zwykłym podkładzie, to jeszcze tego gówna nie da się niczym zamalować bo reaguje i lakier na tym się złuszcza.
Czy jest zły? dostałem szczała w to samo miejsce co w tamtym roku i spod hameraitu nic rudego nie wyszło. Natomiast fakt że wchodzi w reakcje z lakierem. Założyłem natomiast że na hamerait idzie warstwa szpachli. A szpachla dobrze pokryta lakierem nie powinna chłonąć wilgoci bo nie ma wtedy do niego dostepu. Może i nie jest tak dobre jak kortanin + żywica, ale z pewnością tańsze. A według mnie wystarczy
Jeżeli było dobrze oczyszczone to nie wyszło - to fakt !
Wchodzi w reakcję z lakierem, więc to nie jest pozytyw.
Co wyjdzie taniej ?? nałożenie szpachlówki na hammerite ??
Hammerite nie jest specjalnie tani, na blachę można pomalować szarym podkładem antykorozyjnym, napewno wyjdzie taniej.
Kortanin i żywica nie są wcale drogie !
Jeżeli na szpachlowkę nałożony jest lakier to oczywiście, że nie będzie chłonęła wody. Szpachlówka jest chłonnym gruntem dlatego, żeby lakier trzymał się tej powierzchni jak najlepiej!
Ja mam z 84r i mam większość elementów ocynkowanych m.in. podłoga, błotniki, nadkola, chyba progi. Drzwi niestety nie. Mam 25 letnie ałto i podłogę bez dziurki a mój tata ma 8 letniego golfa i juz wyskakuja dziurki hehehe
heheh to witam w klubie - ja mam lewka z 83 roku i blacha jest jak nowka poza drzwiami od kierowcy ale jestem w wielkim szoku bo wczesniej mialem 306 i pomijam milczeniem bezawaryjnosc?!?!?!?!?!?! tego auta ale blacha zaczela sie odksztalcac po 4 latach... fakt stal na zewnatrz - ale co to za argument??