Czy cena za wymiane takowej podkładki = 1200 zł nie jest przypadkiem "troszke" za wysoka ? Bo tyle mi powiedzieli w Moto-Partnerze w Warszawie . Co Wy na to ?
A może ktoś ma patent jak się obejść bez klucza dynamometrycznego bo sam to z checią zrobię ? Ostatnio wymieniłem silnik 12 godzin to co dla mnie jest taka głowiczka
heh ... mowimy o uszczelce pod glowice ? tyle biora w servisie peugeota.
ja wzialem sobie mechanika z servisu puga ktory robi poza praca w swoim garazu i z regulacja zaworow i innych pare drobnych pierd + wymiana uszczelki wzial 200zl
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
powiem Ci Ferguss że byłbym świnią gdybym mój samochodzik zezomował po tym ile się dla mnie naharował - cały dom zbudował, dwójkę dzieci po szpitalach woził a ja ani grosza nie dołożyłem do niego. Dopiero teraz parę rzeczy trzeba zrobić. A mam go rok i przejechałem nim 46 tys. km
jeżdże dużo i dlatego nowszego samochodu sobie nie kupie tylko takie 10-latki bo to są bardzo wdzięczne samochody i psują się bardzo długo - od momentu pojawienia się objawów usterki do czasu gdy zacznie ona naprawde przeszkadzać może minąć i rok. A nówka sztuka to jeździ super, szybko , fajnie i nagle jeb - i już nie jedzie.
A z uszczelka się pobawię bo otrzymałem garść informacji na ten temat.
I klucz sobie kupie bo kosztuje na Allegro 20 zł
A co...
A wiecie ile kosztuje w Leroy Merlin taki prosty klucz dynamometryczny znanej chłamowatej marki Topex ? - 340 bodajże złociszy
Mają tylko 600 % prowizji czyli taniocha...
A co ktoś musi na tym zarabiać tak to jest czasem ostatnio też sie troche o róznych cenach dowiedziałem pracujac w hurtowni komputereowej na czym najbardziej sie przycina
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
Klucz dynamometryczny za 20 zł?Dokręcisz głowicę tym kluczem, po miesiącu wudmucha ci uszczelkę i znowu zdejmowanie,przy okazji okaże się że głowica jest zwichrowana i trzeba splanować.A wszystko przez to że chciałeś oszczędzić na kluczu.Nie masz żadnego znajomego co ma porządny klucz
3 silniki złożyłem na takim kluczu. Nie ma grzechotki (fajnej zabawki) ale działa. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ? A moją i tak trzeba splanować bo za długo jeździłem na wydmuchanej uszczelce.
krzycho pisze:jeżdże dużo i dlatego nowszego samochodu sobie nie kupie tylko takie 10-latki bo to są bardzo wdzięczne samochody i psują się bardzo długo - od momentu pojawienia się objawów usterki do czasu gdy zacznie ona naprawde przeszkadzać może minąć i rok. A nówka sztuka to jeździ super, szybko , fajnie i nagle jeb - i już nie jedzie.