No wlasnie od strony tloczka klocek wejdzie normalnie..i jest duzo luzu tylko po drugiej stronie tarczy klocek ten drugi nie chce wejsc..I nie wiem co mam zrobic.
masz tam odpowietrznik - śrubę taką, zakładasz na jej koniec wężyk, wkładasz drugi koniec do słoiczka z płynem hamulcowym i pompujesz pedałem
z tym, że jeśli chodzi o odpowietrzenie to proponuję cały układ odpowietrzyć - prawy tył, lewy tył. prawy przód, lewy przód
Jutro bede jakos kombinowal...Ale nie wiem dokladnie jak z tymi klockami kurde bo nie wiem czy mi wejdzie tam ten jeden klocek...bo tarcze mam do konca przykrecona na maxa..a jezeli chodzi o ten docisk..To wydaje mi sie ze dzisiaj probowalem nim poruszac do gory i na dol i dupa nic sie nie ruszal bo on tam jest srubami dokrecony do tego calego z skad ten tlok wychodzi...w sumie co Ci bede tlumaczyl jak ty sie lepiej znasz...ja sie ucze dpiero.
Odpowietrzylem tylko 2 przednie...Bo tylnie byly Okej..(chyba) hehe..Ale pozatym teraz jest jeszcze lepszy numer nie wiem co zjebalem..Ale teraz jak np: jade i wlacze hamulec to nie dosc ze nie dziala hamulec to w dodatku mi samochod gasnie..Juz mam dosc..Pewnie znowu bede musial oddac do mechnika.
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.