Amortyzatory

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
winrobert

Amortyzatory

Post autor: winrobert »

Pytanko moje dotyczy amortyzatorów strasznie mi samochud lata na drodze przy dużych jak lekko ruszę kierownicą jak i przy wchodzenu w zakręt.Podejrzewam że to amortyzatory więc prosiłbym was o opinie jakie "amory" kupić chciałbym przy okazji odniżyć zawieszenie.Czy "amory" pochodzące z wersji gti różnią sie twardością do innych wersji (zależy mi na tym aby utwardzić nieznacznie zawieszenie) .Ile takie "amorki" kosztują (moze ktoś kupował) nie zależy mi amortyzatorach takich za 800zł za sztuke tylko normalnych. Ja mam wersje gt i zastanawiam się czy zakładając amortyzatory z wersji gti zwiększy mi sie twardość zawieszeniua .
Zgóry pozdrawiam ...... :D :) :( :o :shock: :? 8) :lol:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Amorki z GTI z tego co wiem sa twardsze.

Za przechyly auta na zakretach odpowiedzialne sa takze sprezyny - ja mam do sprzedania orginaly od GTI (80zl/sztuke)

Ja jak zalozylem twardsze sprezyny OMP to autko stalo sie jeszcze twardsze! Ale po tygodniu eksplodowal mi prawy amorek, i w tej chwili prawa strona jest miekka jak w starym polonezie, a lewa jest bardzo twarda.

Ja kupuje do tych moich sprezyn amorki Sachs'a 300zl jeden amor.

Do seryjnych sprezyn z GTI wystarcza seryjne amorki od GTI - 270zl kosztuje para takich amorkow.

Same amorki byc moze utwardza ci autko, ale nie koniecznie!

Mam kumpla ktory zalozyl sobie do przodu amorki i sprezyny z GTI do Juniora i jest zadowolony - tylko on cos wspominal ze musial cos chyba przerabiac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

polecam amorki ALKO
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

Kaktus pisze: Ja jak zalozylem twardsze sprezyny OMP to autko stalo sie jeszcze twardsze! Ale po tygodniu eksplodowal mi prawy amorek, i w tej chwili prawa strona jest miekka jak w starym polonezie, a lewa jest bardzo twarda.

Ja kupuje do tych moich sprezyn amorki Sachs'a 300zl jeden amor.

Te sachsy to gazowki? twardosc seryjnych? czy jakies usportowione delikatnie bo własnie mysle o nowych amorkach moze gazowy bilstein i do tego jakies spiralki twardsze(nie koniecznie niższe) i nie wiem czy taki amorek to wytrzyma
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Sachs jest gazowy i juz dlatego sam w sobie ma twardsza charakterystyke i tak szybko sie nie gotuje. A Bilsteiny moge ci zalatwic jak chcesz po dobrej cenie :)

980zl od sztuki - noweczki z niemiec

Ja niestety takiej kasy nie mam...

Normalnie w Polsce Bilstein lazi po 1100 - 1200 zl za sztuke
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

Kaktus pisze:Sachs jest gazowy i juz dlatego sam w sobie ma twardsza charakterystyke i tak szybko sie nie gotuje. A Bilsteiny moge ci zalatwic jak chcesz po dobrej cenie :)

980zl od sztuki - noweczki z niemiec

Ja niestety takiej kasy nie mam...

Normalnie w Polsce Bilstein lazi po 1100 - 1200 zl za sztuke
ale ja jak cos to zwykłe bilsteiny nie te sportowe cena jest podobna do tych sachsow (moze ciutke wiecej) i nie wiem czy jak wbije twardą spirale to mi amorka nie rozwali na nierownosciach przy ostrej jezdzie
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Seryjne amorki na pewno ci rozwali! Sachsow nie powinno... bilsteinow chyba tez nie powinno
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

Kaktus pisze:Seryjne amorki na pewno ci rozwali! Sachsow nie powinno... bilsteinow chyba tez nie powinno
Z seryjnych tylko bryznie olej i pug bedzie jak galaretka
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Wiem cos o tym :D
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Kaktus pisze:Wiem cos o tym :D
może już późno i nie myśle ale tak się zastanawiam czemu ma amor strzelić przy twardszej sprężynie?a z przegrzanym jednym ewentualnie dwoma zwojami czyli coś takiego o---lll\\\l będzie to jakoś chodziło(kolumny gti)?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Bo amor jest za slaby... sprezyna twarda wytwarza wieksze sily... wpada w wieksze wibracje... i potrzebny jest mocniejszy amor.

Nowki serie ze sprezynami OMP wytrzymuja do 20tys km
Uzywki mi wytrzymaly 2 tygodnie... jeden walnal po 50km a drugi 1,5 tygodnia pozniej.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ