W sumie jakies strasznie drogie nie sa wiec mozna bedzie sprobowac wsadzic tam 100W... i tak podlacze tylko pod dlugie wiec nie bede razil jadacych z przeciwka...
sluchajcie ale podczas ew kontroli drogowych moga kazac wlaczyc dlugie, a halogenow z tego co slyszalem nie wolno miec... To jak jest z tymi halogenami wolno czy nie?
ja mysle ze lepszym rozwiazaniem bylo by zprzezenie tego z dlugimi i dodanie wlacznika, mozna wlaczac razem z dlugimi albo je calkiem wylaczyc. lepszym wyjsciem jest zalozenie 100w zarowek do dlugich i po problemie
ale dlaczego, ja mam aktualnie zalozone kable w ten sposob: rownolegle oba reflektory, masa prosto do blachy auta gdzies przy zbiorniczku plynu do spryskiwaczy a + do kabiny idzie przez wlacznik i gdzies tam etknalem w miejsce jakiegos przekaznika ze stalym +, jesli bym wiedzial gdzie jest przekaznik od dlugich to chyba wystarczylo by rownolegle sie pod ten przekaznik podlaczyc dobrze mysle?
Damian -wszystko da sie sie zrobic -dobrze myslisz -wystarzy pod przekaznik podlaczyc i na drodze przekaznik-----halogeny dac osobny wlacznik/przekaznik.
Ale moim zdaniem to sensu nie ma -juz lepiej zrobic osobny wlacznik halogenow, niezalezny od dlugich -mniej roboty i wiecej mozliwosci