Sluchajcie, mam problem z hamulcami:( Objawia sie to w ten sposob ze pedal hamulca jest dosyc sztywny, a podczas naciskania na niego z obudowy prawego zaciskacza dochodza dziwne odglosy (jak stara wersalka). Silnik 1.1 60KM. Teraz mam prosbe do was zebyscie podsuneli jakies pomysly co to moze byc(piszcie tez po kolei jak co robic zeby naprawic). Slyszalem ze cos tam mozna przeczyscic i powinno pomoc. Jaki plyn hamulcowy najlepiej zalac pozniej?
generalnei jak piszczy zacisk przy chamowaniu to juz sie nie da nic z tym zrobic co do hamulców to wymien płyn tylko dobrze przeczysc układ ze starego płynu mozesz tez wyczyscic i nasmarowac prowadnice zacisku
No nie wiem... poniewaz ja mam twardy pedal, a mialem wymienione zaciski, nowy plyn hamulcowy i dobrze zostaly odpowietrzone hamulce...:]
i jak sie okazalo...To jest to serwo..Poniewaz gdzies powietrze sie dostaje i jak naciskam pedal hamulca to mi auto gasnie..bo sie dusi.
ale prawdopodobienstwo zepsutego serwa jest mało prawdobodobne u ciebie akurat ono sie zepsuło a;e hauswer niech najpierw zacznei od płynu niz bawic sie w serwo jak dalej bedzie zle to trzeba szukac dalej przyczyny a najczesztrza przyczyna twardego pedału jest zuzyty płyn hamulcowy
No ale jak mowilem debilowi mechanikowi ze to serow...to mowil ze nie !! I kazal mi wymieniac zaciski i na marne tylko je wymienilem...bo kurde pozniej jak zalozyl zaciski to jednak stwierdzil i przyznal mi racje ze to serow... ehh Szkoda ze to znajomy mechanik.
Dzieki za opowiedzi:) Z tej obudowy zaciskacza dochodza takie odglosy jakby skrzypienia(nawet jak auto stoi w miejscu i sie naciska na pedal). Moze to te prowadnice sie zabrudzily, co wy na to??
blaszka pisze:generalnei jak piszczy zacisk przy chamowaniu to juz sie nie da nic z tym zrobic co do hamulców to wymien płyn tylko dobrze przeczysc układ ze starego płynu mozesz tez wyczyscic i nasmarowac prowadnice zacisku