Zdjęcia Peugeota 205 znalezione w internecie...
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zawias
Panowie co do tej 205 z kołem w powietrzu, to stary numer. Specjalnie sie tak parkuje żeby pokaząc jakie auto jest twarde. Mam kilka takich fotek ale nie bede zamieszczał bo nie dotyczą 205. Dlaczego w takim razie tylne koło wisi w powietrzu????? Powinno opaść na glebe i być dużo niżej. Owszem powinno ale nie jest. Czemu??? Zawias tylny jest PODWIĄZANY. Stosuje się to w sporcie. Rodem wywodzi się z wyścigów płaskich. W rajdach o typowo gładkiej asfaltowej nawierzchni również jest obecne. Pare lat temu jak startowałem 205 w rajdach (słowa uznania dla tych, którzy robią to teraz) też miałem ten patent. Podwiazuje się stalową linką lewa i prawa strone zawiasu do nadwozia. Takie rozwiązanie nie pozwala opaść feldze z opona niżej tak jak ma to miejsce w normalnym aucie, dzieki temu auto nieco mniej przechyla się w zakręcie. Pozdro.
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
było oj było
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Co do "podwiązek" robi się z linek stalowych albo starych pasów bezpieczeństwa, jednak kilka aspektów mnie zastanawia:
100pytań do
-jak się dobiera wysuniecie max koła?
-kiedy to może przeszkadzać?
-rozumiem-mniej się przechyla-ale jak już odrywa koło w ostrych łukach to chyba jeszcze gorzej?
-czy masa koła i el. zawiasu na tyle balastują że faktycznie to się sprawdza?
-jak to się zachowa na nierównościach? chociażby w normalnej jeździe?
-z przodu = dobraniu długości amorka czyli też napięcia wstępnego sprężyny, jak sobie wyobrazić zależność "wysuniecia"koła do prowadzenia?? tu chyba trzeba uważać żeby nie stracić napędu..
A moze to się bardziej nadaje do technicznego
raczej tak..daj posta w technicznym nie róbcie OT :PARA:
100pytań do
-jak się dobiera wysuniecie max koła?
-kiedy to może przeszkadzać?
-rozumiem-mniej się przechyla-ale jak już odrywa koło w ostrych łukach to chyba jeszcze gorzej?
-czy masa koła i el. zawiasu na tyle balastują że faktycznie to się sprawdza?
-jak to się zachowa na nierównościach? chociażby w normalnej jeździe?
-z przodu = dobraniu długości amorka czyli też napięcia wstępnego sprężyny, jak sobie wyobrazić zależność "wysuniecia"koła do prowadzenia?? tu chyba trzeba uważać żeby nie stracić napędu..
A moze to się bardziej nadaje do technicznego
raczej tak..daj posta w technicznym nie róbcie OT :PARA:
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt: