Nowy zawias!!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak! I co wazne, sa one ROZBIERALNE... wiec nadaja sie do regenracji, a jezeli nadaja sie do regeneracji, to Zerkopol na pewno potrafi takze je utwardzic...
Nie sa to amorki jednorazowego uzytku!
Nie sa to amorki jednorazowego uzytku!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Fakt juz tak kolorowo nie jest..Kaktus pisze: Sorki za wprowadzone male zamieszanie... na przyszlosc bede odpisywal troche pozniej, ale za to z wiarygodnymi cenami - jak sie dowiedzialem moj dostawca nie na kazde amorki ma az 50% znizki.
chyba bedzie trzeba sie przeprosic z alko
Szkoda..mialo byc tak pieknie
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja tam polecam Bilsteina!!
Ja z B6 Sport jestem cholernie zadowolony! Przy 175 (koncowka skrzyni) na kosteczce brukowej, gdzie kiedys autko skakalo bujalo itp, teraz autko jedzie jak po autostradzie A pamietac nalezy ze mam te amorki jeszcze seryjnie ustawione (po zimie zmienie im charakterystyke na rajdowa - utwardze, i skroce nieco skok)
Na innej kosteczce gdzie kiedys nie dalo rady przekroczyc 60 bo juz sie podwoziem o kamerdolce chaczylo, teraz smigalem okolo 90km/h i to skladajac sobie autko z lewego w prawy bok (bo bylo blotki )
Tak wiec za 1600zl + sprezynki mozna miec swietny zestawik ktory posluzy nam baaaardzo dlugo!!
Jezeli ma sie mniej kasy, to na pewno nie kupowal bym jakiego tam ALKO!! Tylko BILSTEIN B4 - dlaczego???
A no dlatego, ze ALKO za rok gora dwa bede musial wymienic, a BILSTEINA wysle do regeneracji!! I bede mial jak nowke i to duzo taniej!! Dlaczego jeszcze?? A no dlatego ze nawet w Bilsteinie B4 mozna zmienic charakterystyke (np. utwardzic go!) Wiec ma sie duze pole manewrowania.
Moim zdaniem lepiej odzalowac troszke grosza, i kupic lepszy towar, i byc z niego zadowolonym!
Ja z B6 Sport jestem cholernie zadowolony! Przy 175 (koncowka skrzyni) na kosteczce brukowej, gdzie kiedys autko skakalo bujalo itp, teraz autko jedzie jak po autostradzie A pamietac nalezy ze mam te amorki jeszcze seryjnie ustawione (po zimie zmienie im charakterystyke na rajdowa - utwardze, i skroce nieco skok)
Na innej kosteczce gdzie kiedys nie dalo rady przekroczyc 60 bo juz sie podwoziem o kamerdolce chaczylo, teraz smigalem okolo 90km/h i to skladajac sobie autko z lewego w prawy bok (bo bylo blotki )
Tak wiec za 1600zl + sprezynki mozna miec swietny zestawik ktory posluzy nam baaaardzo dlugo!!
Jezeli ma sie mniej kasy, to na pewno nie kupowal bym jakiego tam ALKO!! Tylko BILSTEIN B4 - dlaczego???
A no dlatego, ze ALKO za rok gora dwa bede musial wymienic, a BILSTEINA wysle do regeneracji!! I bede mial jak nowke i to duzo taniej!! Dlaczego jeszcze?? A no dlatego ze nawet w Bilsteinie B4 mozna zmienic charakterystyke (np. utwardzic go!) Wiec ma sie duze pole manewrowania.
Moim zdaniem lepiej odzalowac troszke grosza, i kupic lepszy towar, i byc z niego zadowolonym!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Wszystkie Bilsteiny sa regenerowalne, wszystkie sa rozbieralne, wszystie da sie ustawic. Nawet olejowe B2
Czy rzeczywiscie B4 sa 2 razy drozsze od Alko??
Nie wiem ile Alko kosztuja, ale B4 gas wychodzi tyle samo co Sachs Gas.
Czy rzeczywiscie B4 sa 2 razy drozsze od Alko??
Nie wiem ile Alko kosztuja, ale B4 gas wychodzi tyle samo co Sachs Gas.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Regeneracja to 100zl/amorka chyba ze ma sie chody w Zerkopolu wtedy kosztuje to tylko 50zl/amorka! A po takim zabiegu amorki sa jak nowki!!
Regeneracja trwa chwile moment - cos okolo 1 godziny 1 amortyzator.
Do tego sa one w pelny rozbieralne, wiec w kazdej chwili mozna je dopelnic olejem i dopompowac gazu. Nie da sie w nich skrocic skoku amorka itp, ale twardosc smialo mozna wyregulowac.
Ja nie wiem jakie sa ALKO, ale wiem jakie sa Sachs'y i wiem ze komplet Sachsow (na przod) kosztuje 600zl, i w tym wypadku wolal bym Bilsteina B4 Gas...
Nie mialem doswiadczenia z Alko wiec nie bede sie na ich temat wypowiadal. Firma dla mnie zupelnie nie znana...
Regeneracja trwa chwile moment - cos okolo 1 godziny 1 amortyzator.
Do tego sa one w pelny rozbieralne, wiec w kazdej chwili mozna je dopelnic olejem i dopompowac gazu. Nie da sie w nich skrocic skoku amorka itp, ale twardosc smialo mozna wyregulowac.
Ja nie wiem jakie sa ALKO, ale wiem jakie sa Sachs'y i wiem ze komplet Sachsow (na przod) kosztuje 600zl, i w tym wypadku wolal bym Bilsteina B4 Gas...
Nie mialem doswiadczenia z Alko wiec nie bede sie na ich temat wypowiadal. Firma dla mnie zupelnie nie znana...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Dzieki Piwel za podzielenie sie doswiadczeniami...
W tej chwili moj budzet rajdowy zacząl swiecic dnem, dlatego wybieram wersje budzetowe...
Kusi mnie strasznie bilstein, nie ukrywam ze bardzo, zobaczymy czy bedzie mnie na niego stac...
Alko nie sa takie zle, to twarde gazowki, mysle ze porownywalne jakoscia z bilsteinem...
pozyjemy zobaczymy, moze w nowym roku jakies fundusze sie znajda...?
W tej chwili moj budzet rajdowy zacząl swiecic dnem, dlatego wybieram wersje budzetowe...
Kusi mnie strasznie bilstein, nie ukrywam ze bardzo, zobaczymy czy bedzie mnie na niego stac...
Alko nie sa takie zle, to twarde gazowki, mysle ze porownywalne jakoscia z bilsteinem...
pozyjemy zobaczymy, moze w nowym roku jakies fundusze sie znajda...?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- rafxx
- Nowicjusz
- Posty: 76
- Rejestracja: 18 lip ndz, 2004 4:18 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
witam
odswierzam temat amorków jako przymierzam się za jakiś miesiąc do ich wymiany,
Chciałbym założyc te Bilsteiny B4, mam obniżony zawias wiec alko odpadają, z tego co znalazłem na forum nie nadają sie do krótkich sprężyn, wiec musiałbym kupić seryjne co wyszłoby pewnie na to samo gdybym kupił bilsteina.
Kaktus masz jeszcze do nich dostęp i jaka cena?
Teraz mam Sasha żółte ale juz są zjechane ze samochodzik buja się jak krążownik
z USA
odswierzam temat amorków jako przymierzam się za jakiś miesiąc do ich wymiany,
Chciałbym założyc te Bilsteiny B4, mam obniżony zawias wiec alko odpadają, z tego co znalazłem na forum nie nadają sie do krótkich sprężyn, wiec musiałbym kupić seryjne co wyszłoby pewnie na to samo gdybym kupił bilsteina.
Kaktus masz jeszcze do nich dostęp i jaka cena?
Teraz mam Sasha żółte ale juz są zjechane ze samochodzik buja się jak krążownik
z USA
Wystepuja tylko niema ich w katalagu jako pod 205'tke, zreszta kaktus napisal numery tych amorow na pierwszej stronie tego tematu.sekator pisze:B4 do GTI nie występują.
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak