Pierwsze problemy :((
- NMike
- Uzalezniony
- Posty: 657
- Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Sciagasz głowice, dajesz do splanowania (jeśli potrzeba- chyba 70zł), kupujesz uszczelke(tez cos kolo 60) i zakładasz.
A jeśli to uszczelniacze to na końcówce tłumika od środka jest smoła i silnik kopci- czasami na wonych, czasami podczas jazdy, czasami wogole, ale od czasu do czasu generalnie kopci
Sprawdź tą końcówke- jak jest sucha to uszczelniacze są OK.
A jeśli to uszczelniacze to na końcówce tłumika od środka jest smoła i silnik kopci- czasami na wonych, czasami podczas jazdy, czasami wogole, ale od czasu do czasu generalnie kopci
Sprawdź tą końcówke- jak jest sucha to uszczelniacze są OK.
Peugeot 205 1,6 GTi
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na mojej stronie jest zdjecie od tylu auta i tam widac, że rura jest cała mokra na końcówce. Wydaje mi sie, że ta ciemna smoła jest od środka czyli uszczelniacze?? i uszczelke też pewnie by trzeba było wymienić skoro bedzie rozbierane.
To jakie koszty mogą być za te uszczelniacze i czy niedoświadczony (bardzo mechanik taki jak ja) któru tylko raz w życiu rozbierał silnik malucha (ale nie składał spowrotem !!!!) byłby w stanie sobie poradzić??
Jestem załamany
To jakie koszty mogą być za te uszczelniacze i czy niedoświadczony (bardzo mechanik taki jak ja) któru tylko raz w życiu rozbierał silnik malucha (ale nie składał spowrotem !!!!) byłby w stanie sobie poradzić??
Jestem załamany
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A co z trudnością tych robót?? Bo zabrałbym sie za to sam. Przynajmniej bym wiedział co tam wkładam i na kogo mieć pretensje o zepsucie czegoś przy okazji. Wiecie jak to jest z tymi fachowcami. Oczywiście planowanie i szlif to w zakładzie który się tym zajmuje ale rozbieranie i skręcanie silnika i wymiana uszczelniaczy to chyba samemu??
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak tego nie robiłes to lepiej sam nie ruszaj bo trzeba potem skrecic kluczem z odpowiednim mometem,spuscic płyn z układu i takie tam
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Takie z kluczem i płynem to ja wiem. Bardziej obawiam sie rozbierania tych zaworów i puźniejsze ustawianie luzów.
A teraz z innej beczki. Ile można jeździć z pękniętą osłoną przegubu? Właśnie wróciłem z miasta i spostrzegłem, że wali smarem na całe nadkole.
Co jest z tym autem Zacząłem sie troche więcej interesować, co w jakiej rurce dmucha itd. i się zaczęło sypać. do tej pory szczęśliwie wymieniłem tarcze i klocki 200km temu a on się zaczyna domagać kolejnych napraw
Wszystkie Pugi tak mają??
A teraz z innej beczki. Ile można jeździć z pękniętą osłoną przegubu? Właśnie wróciłem z miasta i spostrzegłem, że wali smarem na całe nadkole.
Co jest z tym autem Zacząłem sie troche więcej interesować, co w jakiej rurce dmucha itd. i się zaczęło sypać. do tej pory szczęśliwie wymieniłem tarcze i klocki 200km temu a on się zaczyna domagać kolejnych napraw
Wszystkie Pugi tak mają??