Pierwsze problemy :((

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Sciagasz głowice, dajesz do splanowania (jeśli potrzeba- chyba 70zł), kupujesz uszczelke(tez cos kolo 60) i zakładasz.
A jeśli to uszczelniacze to na końcówce tłumika od środka jest smoła i silnik kopci- czasami na wonych, czasami podczas jazdy, czasami wogole, ale od czasu do czasu generalnie kopci :lol:

Sprawdź tą końcówke- jak jest sucha to uszczelniacze są OK.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Na mojej stronie jest zdjecie od tylu auta i tam widac, że rura jest cała mokra na końcówce. Wydaje mi sie, że ta ciemna smoła jest od środka :( :( czyli uszczelniacze?? i uszczelke też pewnie by trzeba było wymienić skoro bedzie rozbierane. :( :(

To jakie koszty mogą być za te uszczelniacze i czy niedoświadczony (bardzo mechanik taki jak ja) któru tylko raz w życiu rozbierał silnik malucha (ale nie składał spowrotem !!!!) byłby w stanie sobie poradzić??

Jestem załamany :(
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Uszczelniacze to pewnie cos kolo 250-300zł.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
invictus

Post autor: invictus »

plan+szlif gniazd -50-80 zl
uszczelka pod glowice 50-100zl
uszczelniacze 20-50zl
robocizna -100-250zl
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

A co z trudnością tych robót?? Bo zabrałbym sie za to sam. Przynajmniej bym wiedział co tam wkładam i na kogo mieć pretensje o zepsucie czegoś przy okazji. Wiecie jak to jest z tymi fachowcami. Oczywiście planowanie i szlif to w zakładzie który się tym zajmuje ale rozbieranie i skręcanie silnika i wymiana uszczelniaczy to chyba samemu??
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

jak tego nie robiłes to lepiej sam nie ruszaj bo trzeba potem skrecic kluczem z odpowiednim mometem,spuscic płyn z układu i takie tam
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Takie z kluczem i płynem to ja wiem. Bardziej obawiam sie rozbierania tych zaworów i puźniejsze ustawianie luzów.

A teraz z innej beczki. Ile można jeździć z pękniętą osłoną przegubu? Właśnie wróciłem z miasta i spostrzegłem, że wali smarem na całe nadkole.

Co jest z tym autem :?: Zacząłem sie troche więcej interesować, co w jakiej rurce dmucha itd. i się zaczęło sypać. do tej pory szczęśliwie wymieniłem tarcze i klocki 200km temu a on się zaczyna domagać kolejnych napraw :evil: :evil:

Wszystkie Pugi tak mają?? :x
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

hehe, jak z każdym samochodem- to są skarbonki bez dna :D
Z peknietą osłonką możesz jeździć do momenytu pęknięcia przegubu- później już sie nie da :mrgreen:
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

To ile tak na oko to może potrwać? Mam inne wydatki narazie a to mnie załatwi na amen.

(Brzydkie wyrazy............) :evil: :evil:
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Wymiana osłonki w zakłądzie to coś około 140zł
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Zresztą to zależy czy wewnętrzny/zewnętrzny przegób...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

No ten co jest przy kole.
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Musi być w zakładzie?? bo te dodatkowe koszty dla fachowców to są porażające. Czy da się rozegrac taki wał samemu i sobie to wymienić??

Ale kaszana
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Zewnętrzny dasz rade spokojnie- zresztą to około 80 zł w warsztacie.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Ta tylko mi już troche przeguby strzelają więc przy okazji przydałoby sie tez wymienić a to jest 100 za jeden nowy + osłonki + smar + reszta jak się posypie coś jeszcze. :evil: :evil: :x kufa
ODPOWIEDZ