Pierwsze problemy :((
aule pisze:Ta tylko mi już troche przeguby strzelają więc przy okazji przydałoby sie tez wymienić a to jest 100 za jeden nowy + osłonki + smar + reszta jak się posypie coś jeszcze. kufa
100 za nowy przegob?? To chyba jakis nowy odlewany u pana henia w wannie z olowiu
Polosie w tym silniku sa przeciez nierozbieralne (przynajmniej oryginaly)
Zajrzyj pod samochod
Jezeli sa opaski na gumach to sa rozbieralne -jak guma "wchodzi pod obudowe przegubu" czyli jest pod nia zaprasowana to nie sa rozbieralne -co nie znaczy ze nie da sie tego zrobic -tylko to wymaga dosc sporo kombinacji -ja tego nie robilem, wiec nie jestem w stanie powiedziec ci co i jak
Jezeli sa opaski na gumach to sa rozbieralne -jak guma "wchodzi pod obudowe przegubu" czyli jest pod nia zaprasowana to nie sa rozbieralne -co nie znaczy ze nie da sie tego zrobic -tylko to wymaga dosc sporo kombinacji -ja tego nie robilem, wiec nie jestem w stanie powiedziec ci co i jak
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To są rozbieralne bo jak wymieniałem te chamulce zajżłem pod osłonę tylko w drógim kole. Tam wszystko narazie gra.
Więc rozebranie nie powinno być trudne?? A może jeszcze na moje szczęście nie trzeba wyjmować osi ze skrzyni biegów??
Tak na marginesie invictus. Co daje wywalenie podgrzewania przepustnicy??
Więc rozebranie nie powinno być trudne?? A może jeszcze na moje szczęście nie trzeba wyjmować osi ze skrzyni biegów??
Tak na marginesie invictus. Co daje wywalenie podgrzewania przepustnicy??
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
niby jak bez wyjmowania półosi ze skrzyni?? naciąć nową gume i nałożyć czy moze montowac przegób w kanale?? ja za wymiane kompletu gum na lewa strone dałem 90 zł. w tym koszt gum, nowego zimeringa przy skrzyni i robocizna. kwestia uczciwego mechaniora. a bez gumy to nie polecam jezdzić. lepiej szybko wymienic i mieć przegłób.
W naszych pugach (nie tylko zresztą) jest kilka innowacji od większości aut zachodnich, nie ma typowych zewnętrznych przegubów kulowych!!:
Wewnetrzny przegub ma to do siebie, że trzyma go tylko osłona gumowa!!!
Jak sobie poradzisz z jej zdjęciem (może być zaprasowana, w TU) to spokojnie druga część półosi wychodzi z tego przgubu (po uprzednim wypięciu swożnia wahacza)
Zdejmując taki trójnik z pierścieniami otrzymujemy:
1.Elementy przegubu wew. rozebrane, kompletne
2.Przegub zew. tworzący całośc z resztą niczym nie zakończonej półosi (ciężko dostać ale jednak można kupić)
Powstał dostęp do obydwu osłon i wymieniasz którą chcesz albo dwie
Zewnętrznego przegubu wogóle nie ruszasz bo po co? guma i tak nie przejdzie przez trójramię!!! a takim jest zakończona półoś z zewnątrz!!! Nie można go odpiąć jak po stronie wewnętrznej!!
Gumę zsuwasz przez ten wolny teraz koniec półośki
Były też czasem (tylko w gti?)montowane półosie z przegubami zewnętrznymi kulowymi odpinanymi od półosi ale do tej pory po wielu próbach nie zidentyfikowałem żadnej reguły.....
Może ktoś chce pomóc to wyjaśnić???
W GTI 1,9 jest grubszy wieloklin i tam ponoć zawsze takie były...
W GTI 1,6 fizycznie półoś jest wymienna z dieselem ale ponoć też zdażały się odpinane przeguby zewnętrzne (np. u KAKTUSA)
Kto pomoże to wyjaśnić?
Wewnetrzny przegub ma to do siebie, że trzyma go tylko osłona gumowa!!!
Jak sobie poradzisz z jej zdjęciem (może być zaprasowana, w TU) to spokojnie druga część półosi wychodzi z tego przgubu (po uprzednim wypięciu swożnia wahacza)
Zdejmując taki trójnik z pierścieniami otrzymujemy:
1.Elementy przegubu wew. rozebrane, kompletne
2.Przegub zew. tworzący całośc z resztą niczym nie zakończonej półosi (ciężko dostać ale jednak można kupić)
Powstał dostęp do obydwu osłon i wymieniasz którą chcesz albo dwie
Zewnętrznego przegubu wogóle nie ruszasz bo po co? guma i tak nie przejdzie przez trójramię!!! a takim jest zakończona półoś z zewnątrz!!! Nie można go odpiąć jak po stronie wewnętrznej!!
Gumę zsuwasz przez ten wolny teraz koniec półośki
Były też czasem (tylko w gti?)montowane półosie z przegubami zewnętrznymi kulowymi odpinanymi od półosi ale do tej pory po wielu próbach nie zidentyfikowałem żadnej reguły.....
Może ktoś chce pomóc to wyjaśnić???
W GTI 1,9 jest grubszy wieloklin i tam ponoć zawsze takie były...
W GTI 1,6 fizycznie półoś jest wymienna z dieselem ale ponoć też zdażały się odpinane przeguby zewnętrzne (np. u KAKTUSA)
Kto pomoże to wyjaśnić?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne