Pytanie odnosnie swiatelek na liczniku...
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Pytanie odnosnie swiatelek na liczniku...
Czy po przekreceniu stacyjki na 1wszy stopien powinno sie swiecic wszystko(STOP, aku, olej i temp) ? Czy tylko aku, a po przekreceniu na2gi stopien dopiero wszystko ?
Jak uzyskac taki stan?
Generalnie po przekreceniu raz prad powinien przychodzic tylko na lampke aku... fabrycznie sie tak chyba nie da, gdyz sa te lampki na wspolnym plusie... NA licznik nie przychodza wogole dwa plusy, tylko jeden juz po pierwszym przekreceniu kluczyka...
Czy lampka od wody wogole powinna sie swiecic na zaplonie przed odpaleniem silnika?
Bo ja dzis dorzezbilem sobie diodke miedzy lampka temp a lampka STOP, zaporowo w kierunku lampki temp. gdyz owa lampka zapalala mi sie razem z lampka cisnienia oleju... mieydzy lampka oleju a STOP taka diodka byla fabrycznie...
Czy tak moze byc?
Jak uzyskac taki stan?
Generalnie po przekreceniu raz prad powinien przychodzic tylko na lampke aku... fabrycznie sie tak chyba nie da, gdyz sa te lampki na wspolnym plusie... NA licznik nie przychodza wogole dwa plusy, tylko jeden juz po pierwszym przekreceniu kluczyka...
Czy lampka od wody wogole powinna sie swiecic na zaplonie przed odpaleniem silnika?
Bo ja dzis dorzezbilem sobie diodke miedzy lampka temp a lampka STOP, zaporowo w kierunku lampki temp. gdyz owa lampka zapalala mi sie razem z lampka cisnienia oleju... mieydzy lampka oleju a STOP taka diodka byla fabrycznie...
Czy tak moze byc?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Podstawowym czujnikiem jest ciśnienie oleju i to musi się palić.
Podobnie pali się ładowanie ale to jest specyficzna lampka ona gaśnie gdy dostanie od alternatora + z drugiej strony.
Nie pamiętm dokładnie jak to było ale oryginalne podłączenie nie było zbyt funkcjonalne tak że nigdy nie było wiadomo od czego wszystko pali się na czerwono!
W zasadzie zapalanie się lampek na 1 pozycji ma nam uświadomić że w pewnym sensie one i czujniki są sprawne.
Ciśnienie oleju i ładowanie juz tak działają , pozostaje temp wody i ich magiczny stop, ale też mogą być inne.
Podłaczyli to diodami strasznie debilnie
Według mnie (jak zresztą zrobiłem) powinno być tak:
-po przekręceniu stacyjki zapalają się WSZYSTKIE kontrolki korzystając z ciśnienia oleju (spr. kontrolek)
-korzystając z ładowania gaśnie sprawdzanie kontrolek
-STOP zapala się z każdą inną czerwoną kontrolką (ale tylko z konkretną a nie wszystko na raz jak przedtem )
Podobnie pali się ładowanie ale to jest specyficzna lampka ona gaśnie gdy dostanie od alternatora + z drugiej strony.
Nie pamiętm dokładnie jak to było ale oryginalne podłączenie nie było zbyt funkcjonalne tak że nigdy nie było wiadomo od czego wszystko pali się na czerwono!
W zasadzie zapalanie się lampek na 1 pozycji ma nam uświadomić że w pewnym sensie one i czujniki są sprawne.
Ciśnienie oleju i ładowanie juz tak działają , pozostaje temp wody i ich magiczny stop, ale też mogą być inne.
Podłaczyli to diodami strasznie debilnie
Według mnie (jak zresztą zrobiłem) powinno być tak:
-po przekręceniu stacyjki zapalają się WSZYSTKIE kontrolki korzystając z ciśnienia oleju (spr. kontrolek)
-korzystając z ładowania gaśnie sprawdzanie kontrolek
-STOP zapala się z każdą inną czerwoną kontrolką (ale tylko z konkretną a nie wszystko na raz jak przedtem )
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
no tez bym chcial zeby stop zapalal mi sie z konkretna lampka i do tego chce doprowadzic wstawiajac diode miedzy stop a lampke temp.
W tej chwili z zampka cisnienia zapala mi sie woda... a to mylne jest...
Tylko jak doloze ta diode to przy przekreceniu kluczyka nie zapali mi sie lampka temp.
Chyba musze troszke pokombinowac i poprzeraviac ten licznik...
Napisz Tomku jak to masz polaczone...
W tej chwili z zampka cisnienia zapala mi sie woda... a to mylne jest...
Tylko jak doloze ta diode to przy przekreceniu kluczyka nie zapali mi sie lampka temp.
Chyba musze troszke pokombinowac i poprzeraviac ten licznik...
Napisz Tomku jak to masz polaczone...
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
pala sie all kontrolki poza recznym chyba ze zaciagniety - kazda musi sie zapalic (test czujnikow)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Pierwsze przekręcenie kluczyka pali sie aku i ewentualnie reczny gdy zaciągniety. Druga pozycja kluczyka zapala sie reszta kontrolek olej temp komp. Gasna po odpaleniu kontrolka od silnika po jakis 5 sek tak to wyglada u mnie
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
W pewnym sensie zapalanie się kontrolki ciśnienia oleju trzeba traktować jako test czujnika/kontrolki choć faktycznie mamy go przy okazji.
Zapalanie się wszystkich kontrolek też jest w sumie testem czy wszystkie żarówki sa sprawne i czy jak np zagotujemy auto to napewno będziemy w czas o tym wiedzieć....
Pagi- wszystko było robione "na gorąco" zasada działania jak w twoim brzęczyku:)
nie powinieneś mieć problemów
Miałem kiedyś wolną chwilę to się tym pobawiłem
Zapalanie się wszystkich kontrolek też jest w sumie testem czy wszystkie żarówki sa sprawne i czy jak np zagotujemy auto to napewno będziemy w czas o tym wiedzieć....
Pagi- wszystko było robione "na gorąco" zasada działania jak w twoim brzęczyku:)
nie powinieneś mieć problemów
Miałem kiedyś wolną chwilę to się tym pobawiłem
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne