Pierwsze problemy :((
Sprecyzuj.
Chodzi Ci o trójramię w wewnętrznym czy w zewnętrznym przegubie?
W wewnętrznym jak pisałem jest zdejmowane(taki trójniczek z kulami).
Zewnętrzne znów chwyta kamienie i tworzy całość z ośką (w tych "zwykłych" półosiach).
O jakim modelu piszesz?
Chodzi Ci o trójramię w wewnętrznym czy w zewnętrznym przegubie?
W wewnętrznym jak pisałem jest zdejmowane(taki trójniczek z kulami).
Zewnętrzne znów chwyta kamienie i tworzy całość z ośką (w tych "zwykłych" półosiach).
O jakim modelu piszesz?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chłopaki ale super odpowiadacie
Teraz zaczyna wszystko być jasne i prostrze niż się wydawoło na początku. Dodatkowo okazuje sie, że bedę mógł to sam wymienić i bez wyjmowania ze skrzyni biegów. SUPER
Toście mi niespodzankę sprawili bo ja juz byłem załamany. Dodam jeszcze, że to nie koniec dobrych wieści. Zdałem ostatni egzamin na IV roku i mam jeszcze tydzień wakacji
A co z tym gaźnikiem? Bo bede go czyścił w poniedziałek i może bym coś podszlifował tylko gdzie??
Pozdro
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Toście mi niespodzankę sprawili bo ja juz byłem załamany. Dodam jeszcze, że to nie koniec dobrych wieści. Zdałem ostatni egzamin na IV roku i mam jeszcze tydzień wakacji
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
A co z tym gaźnikiem? Bo bede go czyścił w poniedziałek i może bym coś podszlifował tylko gdzie??
Pozdro
NMike- piszesz o swoim 1,6GTI tak? to by się zgadzało...
A możesz to w skrócie opisać ten przegub z GTI? Wersja 1 czy raczej 2 ?
1.Czy jest to cały przegub kulowy który się zbija z półosi (zabezpieczony sprężystym kółkiem z drutu) ?? w który można włożyć półoś wieloklinem?
2.Czy poprostu rozchodzą się obie części przegubu, i jedna część- ten trójnik- jest zdejmoowany z półosi? jest na wieloklinie? zabezpieczony pierścieniem segera?
To na nim są jakies elementy typu "kule" czy on jest ich "wybierakiem" ?
A możesz to w skrócie opisać ten przegub z GTI? Wersja 1 czy raczej 2 ?
1.Czy jest to cały przegub kulowy który się zbija z półosi (zabezpieczony sprężystym kółkiem z drutu) ?? w który można włożyć półoś wieloklinem?
2.Czy poprostu rozchodzą się obie części przegubu, i jedna część- ten trójnik- jest zdejmoowany z półosi? jest na wieloklinie? zabezpieczony pierścieniem segera?
To na nim są jakies elementy typu "kule" czy on jest ich "wybierakiem" ?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Miałem link do firmy bodajże z Bydgoszczy bądz Torunia od samych przegubów i półosi zajmują się regeneracją i mają w swojej ofercie dokładnie wszystkie części!!!! wałeczki, pierścienie, trójniczki poprostu wszystko!!
Dysk się zesrał a link razem z nim....
Faktem jest, że takie części poprostu nie ida do sprzedaży detalicznej w sklepach, więc znalezienie ich często graniczy z cudem...
Dysk się zesrał a link razem z nim....
Faktem jest, że takie części poprostu nie ida do sprzedaży detalicznej w sklepach, więc znalezienie ich często graniczy z cudem...
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ok jak będę mał kase to będę rozbierał te ośkę.
Teraz mam pytanie odnośnie tego gaźnika. Wyczyściłem go dziśiaj. Założyłem. Zrobiłem przy okazji bypas ogrzewania przepustnicy..Ale niestety objawy z powodu których się za to zabrałem nie znikneły. Mianowicie przy odpalaniu na benzynie, zimny silnik na ssaniu nie chce pracować poprostu wydaje sie jakby się dławił. Przerywa i nie da sie jechać. Po rozgrzaniu jedzie normalnie. Jeżeli chcę jechać na ssaniu by się rozgrzał to trzeba juz się rozpędzić i skręcić ssanie prawie do końca. Wtedy jedzie normalnie. Zastanawiam sie czym to jest spowodowane. Dodam że przepustnice ssania nie jest domknięta do końca przy całkowicie otwartym ssaniu ( w przybliżeniu wymagany luz)
Wychodzi na to, że poza oczyszczeniem gażnika i wyjęciem ogromnego paprocha z rurki emulsyjnej nic nie zdziałałem
Pomocy
Teraz mam pytanie odnośnie tego gaźnika. Wyczyściłem go dziśiaj. Założyłem. Zrobiłem przy okazji bypas ogrzewania przepustnicy..Ale niestety objawy z powodu których się za to zabrałem nie znikneły. Mianowicie przy odpalaniu na benzynie, zimny silnik na ssaniu nie chce pracować poprostu wydaje sie jakby się dławił. Przerywa i nie da sie jechać. Po rozgrzaniu jedzie normalnie. Jeżeli chcę jechać na ssaniu by się rozgrzał to trzeba juz się rozpędzić i skręcić ssanie prawie do końca. Wtedy jedzie normalnie. Zastanawiam sie czym to jest spowodowane. Dodam że przepustnice ssania nie jest domknięta do końca przy całkowicie otwartym ssaniu ( w przybliżeniu wymagany luz)
Wychodzi na to, że poza oczyszczeniem gażnika i wyjęciem ogromnego paprocha z rurki emulsyjnej nic nie zdziałałem
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Pomocy