Pierwsze problemy :((

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Sprecyzuj.
Chodzi Ci o trójramię w wewnętrznym czy w zewnętrznym przegubie?

W wewnętrznym jak pisałem jest zdejmowane(taki trójniczek z kulami).

Zewnętrzne znów chwyta kamienie i tworzy całość z ośką (w tych "zwykłych" półosiach).

O jakim modelu piszesz?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Zewnętrznym.
Wewnętrznego nie rozbierałem.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Chłopaki ale super odpowiadacie :!: :!: :D Teraz zaczyna wszystko być jasne i prostrze niż się wydawoło na początku. Dodatkowo okazuje sie, że bedę mógł to sam wymienić i bez wyjmowania ze skrzyni biegów. SUPER

Toście mi niespodzankę sprawili bo ja juz byłem załamany. Dodam jeszcze, że to nie koniec dobrych wieści. Zdałem ostatni egzamin na IV roku i mam jeszcze tydzień wakacji :D :D :D

A co z tym gaźnikiem? Bo bede go czyścił w poniedziałek i może bym coś podszlifował tylko gdzie??

Pozdro
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Jak odepniesz półośke z jednej strony to uważaj żeby nie wyskoczyłą ze skrzyni bo olej sie wyleje...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Ja bede robił tą od strony pasażera tam jest chyba jakieś mocowanie pośrednie zanim ona trafi do skrzyni. Ale będę uważał i tak, bo w tym dziadku można coś łatwo ukręcić. Już ukręciłem odpiwietrzenie zaciskacza. Na szczęście nie musiałem odpowietrzać ale jak przyjdzie co do czego....
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Wiertarka i wiercisz, a później jakis gwintownik i po bulu. Albo odpowietrzyć i zakręcić śrubką...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

NMike- piszesz o swoim 1,6GTI tak? to by się zgadzało...

A możesz to w skrócie opisać ten przegub z GTI? Wersja 1 czy raczej 2 ?

1.Czy jest to cały przegub kulowy który się zbija z półosi (zabezpieczony sprężystym kółkiem z drutu) ?? w który można włożyć półoś wieloklinem?

2.Czy poprostu rozchodzą się obie części przegubu, i jedna część- ten trójnik- jest zdejmoowany z półosi? jest na wieloklinie? zabezpieczony pierścieniem segera?

To na nim są jakies elementy typu "kule" czy on jest ich "wybierakiem" ?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Druga opcja.
Trójnik jest zdejmowany- nigdzie ni można znaleźć nowego :D
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Miałem link do firmy bodajże z Bydgoszczy bądz Torunia od samych przegubów i półosi zajmują się regeneracją i mają w swojej ofercie dokładnie wszystkie części!!!! wałeczki, pierścienie, trójniczki poprostu wszystko!!
Dysk się zesrał a link razem z nim....
Faktem jest, że takie części poprostu nie ida do sprzedaży detalicznej w sklepach, więc znalezienie ich często graniczy z cudem...
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Ok jak będę mał kase to będę rozbierał te ośkę.

Teraz mam pytanie odnośnie tego gaźnika. Wyczyściłem go dziśiaj. Założyłem. Zrobiłem przy okazji bypas ogrzewania przepustnicy..Ale niestety objawy z powodu których się za to zabrałem nie znikneły. Mianowicie przy odpalaniu na benzynie, zimny silnik na ssaniu nie chce pracować poprostu wydaje sie jakby się dławił. Przerywa i nie da sie jechać. Po rozgrzaniu jedzie normalnie. Jeżeli chcę jechać na ssaniu by się rozgrzał to trzeba juz się rozpędzić i skręcić ssanie prawie do końca. Wtedy jedzie normalnie. Zastanawiam sie czym to jest spowodowane. Dodam że przepustnice ssania nie jest domknięta do końca przy całkowicie otwartym ssaniu ( w przybliżeniu wymagany luz)

Wychodzi na to, że poza oczyszczeniem gażnika i wyjęciem ogromnego paprocha z rurki emulsyjnej nic nie zdziałałem :( :(

Pomocy
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

moze skład mieszanki za bogaty?? lub ubogi??genaralnie gaznikowce na ssaniu pracują kazdy inaczej, a te obiawy jakos nie szokują mnie, tak może być <tzn. tak miewałem :) > POZDRO!!
Obrazek
ODPOWIEDZ