Dziwne zachowanie auta na malych nierownosciach
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Co do jazdy jednym kolem po lodzie a drugim po asfalcie, to zachodzi takie zjawisko, ze kolo na lodzie sie slizga, i kolo na asfalcie bedzie powodowalo sciaganie auta w strone lodu, co jest zreszta odczuwalne, pozatym jazda z jednym kolem po lodzie to wogole niezly wyczyn, bo niemalze tracimy caly naped... wszak nasze auta nie maja szpery, a napedza kolo to ktore jest mniej obciazone (te na lodzie)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jedzie prosto bo trzymasz kierownice.... wez to pod uwage takze. A zbierznosc jest rzedu 1 stopnia, czyli 0,5 stopnia na kolo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
to ze trzymasz kierownice nie ma zadnego znaczenia -w koncu kola sa zbieznie caly czas a nie tylko jak ja puscisz...
Wlasnie czekalem, az to powiesz- skoro nie znosi bo jest taka mala zbieznosc, to rowniez nie ma prawa znosic na nierownosciach... Jezeli znosi to kola nie sa ustawione zgodnie z gierunkiem jazdy a na to amor nie ma wplywu (chyba ze ma takie luzy, ze dynamicznie zmienia sie osiowosc), moze co jawyzej wydluzyc czas braku przyczepnosci kola rownowazacego znoszenie.
Hauwser -miales wogole robiona zbieznosc po wymianie silentblockow??
Wlasnie czekalem, az to powiesz- skoro nie znosi bo jest taka mala zbieznosc, to rowniez nie ma prawa znosic na nierownosciach... Jezeli znosi to kola nie sa ustawione zgodnie z gierunkiem jazdy a na to amor nie ma wplywu (chyba ze ma takie luzy, ze dynamicznie zmienia sie osiowosc), moze co jawyzej wydluzyc czas braku przyczepnosci kola rownowazacego znoszenie.
Hauwser -miales wogole robiona zbieznosc po wymianie silentblockow??
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak, ale w przpadku dziury czy studzienki na jedno z kol zaczynaja dzialac dodatkowe sily, ktore moga spowodowac takie sciaganie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora