-1 wtryskiwacz

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
invictus

-1 wtryskiwacz

Post autor: invictus »

Czysto teorentycznie jakby tak odlaczyc jeden wtryskiwacz??
Niby mnie pali, ale tak nie do konca, bo jak tak sobie mysle to nie wiem w jakim stopniu lambda jest odpowiedzialna za sklad mieszanki, a w jakim przplywka -na moje lambda jest tylko do korekcji, ale o jakiej amplitudzie...
Bo skoro jeden wtrysk jest odlaczony to w wydechu caly czas jest duzo tlenu . Sonda daje sygnal, ze mieszanka jest za uboga, pozniej znow daje taki sygnal...

Tu nie ma konkretnego pytania -niech kazdy sie wypowie co mysli :)

Chyba jakos tak na dniach zobacze jak ze spalaniem...
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Tłok Ci spłynie, jak odłączysz wtryskiwacz.
A tak to nie wiem, czy się zmieni spalanie :wink:
Ostatnio zmieniony 27 wrz wt, 2005 7:20 pm przez Michal gti, łącznie zmieniany 1 raz.
invictus

Post autor: invictus »

mozesz wyjasniec dlaczego??
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Będzie za wysoka temperatura w cylindrze.
invictus

Post autor: invictus »

ale z jakiego powodu za wysoka??
chlodzenie to co zawsze, olej tak jak zawsze, tylko wybuchu nie bedzie -nie kumam dlaczego mialaby byc wieksza...
Manson
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: 19 lip wt, 2005 12:36 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Manson »

oczywiscie nic nie splynie, splynac tlok moze gdy jest za malo paliwa a nie gdy go wogole nie ma :) np gdy wtryskiwacz sie przytyka, albo leje itp wtedy poprostu jest wystarczajaco duzo paliwa zeby krecic silnikiem ale za malo zeby chlodzic komore, w sumie to szybciej zawory wypali w silniku wolnossacym, problemem tutaj bedzie nierowna praca i wal moze cierpiec jako ze nie bedzie symetrii obciazenia
Pug 205 1.9 GTI - B-Grupa powraca :)
invictus

Post autor: invictus »

pracuje rowno -obroty praktycznie nie faluja :wink: ( kazdym razie nie wiecej niz na 4 garach)
no wlasnie z tym splywaniem to wiem ze jak jest za uboga mieszanka to wzrasta temp, ale nie jak jest tak uboga 8)
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Prawdopodonie nic wielkiego sie nie stanie pod warunkiem ze faktycznie nie bedzie na tym cylindrze paliwa. Jedynie to nierowna praca. W duzych silnikach wielocylindrowych jest to normalna opcja ze dopoki nie depniesz to dziala tylko polowa cylnidrow. Z tym ze jest to silnik 4 cylindrowy (nierowna praca) i wogole nie jest przystosowany do takich eksperymentow.
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Ja myślę że silnik tego nie polubi... co prawda rozkład mas się nie zmieni i wszystko pozostanie wywazone ale zabraknie co jakiś czas tego wybuchu co spowoduje nierównomierny moment obrotowy.. szczególnie w niższym zakresie obrotów kto wie może to się odbić np. na sprzęgle... ale to tylko teoretycznie i tak naprawdę ciężko jest ustalić tu skalę tego problemu i obroty jakichby to dotyczyło..
Natomiast co mi się zaraz nasuwa to zgłupieje sonda lambda i "będzie chciała" dawkować dużo więcej paliwa żeby wyrównać skład-trzebaby to oszukać przy przełączaniu.
Pozatym przy 4 cylindrach opór jednego w stosunku do 3 jest stosunkowo duży, sprawność silnika spadnie a spalanie może nawet wzrosnąć, ale to zobaczymy po testach :wink:
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

ja powiem tak z doświadczenia bedzie nierówna praca silnika moze sie dławić przy przyspieszaniu i wzrosnie zuzycie paliwa niejeden raz przerabialiśmy ten temat na serwisie
invictus

Post autor: invictus »

Powiem wam tak -silnik pracuje rowno i rowno ciagnie -spalania jeszcze nie sprawdzalem -musze zuzyc to paliwo, ktore mam, bo nie wiem ile mi zostalo
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

odłacz wszystkie i zostaw jeden spalanie bedzie 1l :P
invictus

Post autor: invictus »

Co ty.. liczyc nie umiesz?? 10l/4 =2,5l a nie jeden 8)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Pisałeś że czysto teoretycznie a jednak odłączyłeś albo coś... :wink:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
invictus

Post autor: invictus »

Nie -zanim to napisalem to przez 3km jechalem na 3 garach bo zapomnialem kabla do swiecy podlaczyc :oops:
Jeszcze wtedy Calibre 2.0 wciagnalem na prostej ale jakos tak nie szedl tak jak powinien... 8)
ODPOWIEDZ