Mam pytanie czy ktoś z Was przerabiał mechanizm zmiany biegów zastępując drążki linkami?
Podobno da się zastosować cały mechanizm na linki z cieniasa albo seja, ale nic o tym patencie nie znalazłem.
USPRAWNIENIE MECHANIZMU ZMIANY BIEGÓW
O linkach nie myślałem... choć mogłoby fajnie chodzić...
Mialem różne inne pomysły
U mnie problem leży gównie w mechaniźmie lewo-prawo i patentem który niezaleznie od położenia i drgań skrzyni lewarek ma trzymać zawsze prosto....
Na tym G... porobiły sie duże luzy ale chyba poprostu zreanimuje takie jakie jest.
Główny wodzik włączania (jego sworzeń) chcę zastąpić od dołu jakimś sworzniem (stary łącznik stab albo jakaś mała końcówka drążka).
Dolna gałkę drążka można troszkę wydłużyć co spowoduje krótszy skok włączania biegu.
Im bliżej drążka zrobimy jakąś zmianę dźwigni tym więcej luzów po drodze też się w to załapie i efekt będzie najlepszy.
Mialem różne inne pomysły
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
U mnie problem leży gównie w mechaniźmie lewo-prawo i patentem który niezaleznie od położenia i drgań skrzyni lewarek ma trzymać zawsze prosto....
Na tym G... porobiły sie duże luzy ale chyba poprostu zreanimuje takie jakie jest.
Główny wodzik włączania (jego sworzeń) chcę zastąpić od dołu jakimś sworzniem (stary łącznik stab albo jakaś mała końcówka drążka).
Dolna gałkę drążka można troszkę wydłużyć co spowoduje krótszy skok włączania biegu.
Im bliżej drążka zrobimy jakąś zmianę dźwigni tym więcej luzów po drodze też się w to załapie i efekt będzie najlepszy.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Do Frutisa: zbyt często wyskakują mi oryginalne łączniki i to w momencie najmniej odpowiednim - dlatego szukam mniej zawodnego rozwiązania
Do Tomka: fajny patent opisany jest tutaj:http://www.205gti.com/main_uk.htm
w zakładce quickshift
sam go zastosowałem - zncznie skraca skok lewarka ale ma wadę, ponieważ tylko nowe gałki to wytrzymują i to krótko - mówię o sportowej jeździe
Do Tomka: fajny patent opisany jest tutaj:http://www.205gti.com/main_uk.htm
w zakładce quickshift
sam go zastosowałem - zncznie skraca skok lewarka ale ma wadę, ponieważ tylko nowe gałki to wytrzymują i to krótko - mówię o sportowej jeździe
No to moze by tak wymienic laczniki (razem z kulkami!!) to wtedy nie beda wyskakiwac na bank -ten sposob na skracanie skoku dzwigni juz byl walkowany -problemem tu nie jest dzwignia tylko synchra, ktore po prostu nie zadazaja... nawet zdaza sie zgrzyt przy normalnym skoku lewarka!! Troszke juz stare te czesci sa...