PLANOWANIE GŁOWICY I ZAWORY

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

PLANOWANIE GŁOWICY I ZAWORY

Post autor: rado83 »

Witam wie moze ktos ile mozna wogole czy mozna splanowac glowice w 1,9 gti tak aby sie zawory nie spotkaly z tlokami?A moze tez jest ktos taki madry i wie od czego mozna wlozyc wieksze zawory ssace to wyzej wymienionej glowiczki????????Z gory dziekuje i pozdrawiam:)
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Od tego na pewno Kaktus jest niekwestionowanym fachowcem. Pisz do niego najlepiej Ci doradzi
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

Domyslam si ewidzaielm ze staruje;)Kaktus zajzyj tutaj:)
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zawory z XM 2.0 8v Turbo pasuja, 43mm ssacy i bodajrze 35mm wydech, ale to wiaze sie z wymiana gniazd zaworowych. Dosc kosztowna operacja, pozatym kanalow dolotowych tez az tak nie poszerzysz, bo miesa brakuje.

Glowice z 1.9 GTI nominal mozna smialo zdjac 1,5mm ale jezeli sa plaskie tloki, to radzilbym nie przekraczac 1,2 - 1,3 mm ze wzgledow "ekonomicznych". No chyba ze lubisz jezdzic jedynie na Vpower 99+, bo na zwyklej 98 moze pojawiac sie juz spalanie stukowe.

Uwazajcie na glowice z 1.9 105KM, bo w niej sa male zawory, i co ciekawsze sa krotsze. Mam taka glowice, splanowana o 4,5mm gniazda zaworowe rozwiercone pod wieksze zawory 41,6 i 34,5 ale nie ma seryjnych tak krotkich zaworow z takim grzybem... wiec trzebaby na zamowienie do tej glowicy zrobic zawory :(
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Kaktus a jakie są nominalne zawory od gti 1,9?
Bo mam głowę, która według papierów jest od 1,9 105km ale zawory wyglądają na duże. Przynajmniej niewiele większe dałoby się włożyć.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

41,6 i 34,5 to sa zawory z mocnego 1.9, a ta 105km ma zawory bodajrze 40mm i 33mm. I sa krotsze od normalnych zaworow. Jednym slowem dupa nie glowica - nie wiele sie da z tym zrobic... mozna podniesc stopien sprezania ale nie wiele wiecej... no chyba ze zrobi sie zawory na zamowienie.

Znacznie taniej jest znalezc glowice z 1.9 130km i taka glowice obrabiac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

o widzisz i to bardzo mi pomogles bo wlasnie mam zamiar kupic jutro glowice i musze sprawdzic jaka ona jest:)zeby nie bylo gafy co do planowania tloki sa nie plaskie lecz polowa jest wklesla mysle ze splanuje ja z 1 mm co ty na to?A co do kola zamachowego wieszs moze ile trza zjechac i czy wogole sie da?a z tymi zaworami od XM to sa o okolo 0,5 mm mniejszetzn od tego co Kaktus napisal przynajmniej tak mowi koles ze sklepu z czeciami :)wiec jesli tak to sa wieksze od standartowych o niecaly mm wiec czy sie oplaca?jak myslisz Kaktus:)
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Zawory w słabym GTI mają 40 i 33mm i taką głowę posiadam
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Kolo zdjalbym ile sie tylko da, glowice zdjalbym minimum 1,2mm a najlepiej to 1,5mm. Trzeba tez rozwiercic jeden otwor w lapie od silnika, bo sa problemy pozniej z przykreceniem tej lapy... ehh zdradzam swoje tajemnice hehe...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ